بازدید 4846

قلعه نویی در آسیا هم رکورددار و دست نیافتنی شد

وی با چهار تیم مختلف موفق به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شده که از این نظر هم بالاتر از سایر مربیان باشگاه های ایرانی قرار دارد
کد خبر: ۷۹۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 20 April 2018

امیر قلعه نویی که با تساوی تیمش در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا توانست به مرحله بعدی صعود کند، رکورد جدیدی را بین مربیان ایرانی برای خود ثبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن اصفهان با صعود از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، چهارمین صعود از این مرحله را جشن گرفت. قلعه نویی تنها مربی باشگاه های ایرانی به حساب می آید که چهار بار از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و به مرحله حذفی رسیده است.

همچنین، سرمربی سابق استقلال و تیم ملی در یک زمینه دیگر هم رکورددار به حساب می آید. وی با چهار تیم مختلف موفق به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شده که از این نظر هم بالاتر از سایر مربیان باشگاه های ایرانی قرار دارد. وی در سال ۲۰۱۱ همراه با سپاهان اصفهان، در سال ۲۰۱۳ به عنوان مربی استقلال، سال ۲۰۱۶ با تراکتورسازی و در این فصل هم همراه با ذوب آهن اصفهان توانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر