بازدید 1818

آخرین مهلت ثبت‌نام مسابقات ملی مناظره در امیرکبیر

کد خبر: ۷۹۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 20 April 2018

رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر از برگزاری هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در این دانشگاه خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره از مناظرات تا پایان هفته اول اردیبهشت ماه خواهد بود.

به گزارش ایسنا،‌ دکتر مهدی ورسه‌ای از شروع ثبت نام مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد و افزود: مسابقات ملی مناظره با شعار "مناظره فرصتی برای یادگیری" گامی مؤثر در پیاده‌سازی فرهنگ گفت‌وگوی سازنده، نقد آرای مخالف در فضایی امن و گسترش کرسی‌های آزاداندیشی در میان دانشجویان به عنوان خط مقدم مطالبه‌گری در مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

وی در ادامه افزود: دومین دوره مسابقات مناظره در دانشگاه امیرکبیر که در راستای هفتمین دوره این مسابقات در سطح کشور است به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی امیرکبیر و با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه امیرکبیر در اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد که ثبت نام آن هم‌اکنون آغاز شده و نهایتا تا هفته اول اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

ورسه‌ای با اشاره به سابقه میزبانی این واحد از فینال چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه امیرکبیر در سال ۱۳۹۴، خاطرنشان کرد: به همه اعضای تیم‌های حاضر، گواهی شرکت در مسابقات و به تیم‌های برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود و نهایتا تیم قهرمان جواز حضور در مسابقات منطقه‌ای مناظره را به عنوان نماینده دانشگاه صنعتی امیرکبیر کسب خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام در مسابقات مناظره فوق و اطلاع از جزییات آن به کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس @jd_aut، مراجعه و از طریق ارتباط با ادمین این کانال موارد لازم را پیگیری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار