بازدید 3971

احمد خاتمی: بنای عقب‌ نشینی از سوریه وجود ندارد

کد خبر: ۷۹۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ 19 April 2018

سید احمد خاتمی گفت: من مسئولیتی در قبال سیاست خارجی نظام ندارم اما آنچه از رفتارهای نظام می‌فهمم بنایی برای عقب‌نشینی از سوریه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سید احمد خاتمی عصر امروز (پنجشنبه) در حاشیه سی و پنجمین دوره مسابقه‌های بین‌المللی قرآن کریم در جمع خبرنگاران درباره برپایی مسابقه‌های بین‌المللی قرآن کریم اظهار کرد: این مسابقه‌ها هر ساله بارش باران رحمت الهی را در این کشور با خود به همراه دارد و برکات فراوارانی برای نظام جمهوری اسلامی به صحنه می‌آورد. تئاتری که امروز به روی صحنه در حقیقت نوعی تجسم جنایتکاران داعش را نشان داد.

وی یادآور شد: این مسابقه‌ها از ماه‌های قبل با انگیزه‌های مقدسی شکل می‌گیرد تا در فرصت مناسب اهالی قرآن و در مجموع تمام مردم بتوانند از برکات و عنایات آن بهره ببرند. قرآن بلاها را از این کشور دفع می‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پاسخ به این سوال که ایران در پاسخ به حمله به نیروهای ایرانی در سوریه می‌خواهد عقب نشینی کند تا پایگاهی در سوریه نماند؟ گفت: من مسئولیتی در قبال سیاست خارجی نظام ندارم اما آنچه از رفتارهای نظام می‌فهمم بنایی برای عقب‌نشینی از سوریه وجود ندارد. در واقع سوریه خط مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی است. جمهوری اسلامی ایران در این خط مقاومت ایستاده است و مطمئن باشید که ایران جنایات این افراد را بی‌جواب نخواهد گذاشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی