بازدید 3002

تاخیر در واگذاری تفویض اختیارات به کرمان موجب بدبینی مردم به دولت خواهد شد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: تاخیر در واگذاری تفویض اختیارات از سوی رییس جمهور به استان کرمان موجب بدبینی مردم به دولت خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 19 April 2018

 

"شهباز حسن پور" در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه امروز کرمان یکی از امنیت ترین استان های کشور محسوب می شود تصریح کرد: دلیل این افزایش امنیت حضور گسترده بخشی خصوصی و نیروهای انسانی بسیار فعال در استان کرمان است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه افتتاح 10 هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رییس جمهور به استان کرمان، نتیجه زحمات بخش خصوصی، دولت و سیستم بانکی کشور بوده است تصریح کرد: مردم استان کرمان منتظر عملیاتی شدن وعده رییس جمهور مبنی بر واگذاری اختیارات به استان کرمان به صورت پایلوت است و تاخیر در واگذاری این تفویض اختیارات موجب بدبینی مردم به دولت خواهد شد.

وی ادامه داد: اختیارات هرچه سریعتر به استان کرمان واگذار شود، سبب خواهد شد بسیاری از مشکلات و سوالات بخش خصوصی در استان کرمان حل خواهد شد و باعث خواهد شد دولت بخشی از مشکلات را حل کند

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: رویکرد استان کرمان توجه ویژه به بخش خصوصی است که این موضوع قابل ستایش و سپاسگذاری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان کرمان متعهد شده است در سال جاری 50 هزار فرصت شغلی کند که در این راستا نیازمند حمایت جدی سیستم بانکی کشور و بخش خصوصی در استان کرمان هستیم.

همچنین حبیب‌الله نیکزادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه نیز اظهار کرد: شرکت های متعددی در کرمان در حال فعالیت هستند اما متاسفانه گردش مالی آنها در استان نیست و همچنین تعدادی از پرونده های مالیاتی ما در استان کرمان نیستند که این ظلم آشکاری است.

به گزارش ایسنا، وی با اعلام این مطلب که تعداد زیادی از کسبه ما کار خود را به دلیل مالیات تعطیل کرده اند، تصریح کرد: از پرداخت سهم آلاینده‌ها هیچ بهره ای از این محل شهرهای ما ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار