بازدید 6612

سفر خانوادگی رییس به شمال باشاسی بلندهیات فوتبال!

چرا با ماشین هیات فوتبال با خانواده به مشهد و شمال می‌روید؟ اگر ماشین را شخصی سوار می‌شوید و روغن آن را تعویض می‌کنید، چرا فاکتور تعویض روغن را به حساب هیات فوتبال می‌زنید؟ چرا پول بیمه ماشین به حساب هیات است یا اگر چرخ ماشین را می‌دزدند، خودتان خسارت را پرداخت نمی‌کنید
کد خبر: ۷۹۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 19 April 2018

عضو هیات رئیسه فوتبال استان قم درباره ماجرای ماشینی که در هیات فوتبال مورد استفاده قرار می‌گیرد، توضیحات تکمیلی داد و افشاگری اش علیه بهرامی را تکمیل کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، شریفی که روی آنتن زنده اتهاماتی را متوجه رییس هیات فوتبال قم کرد و جوابی هم نشنید، حالا محکم تر دست به افشاگری می زند: هیات فوتبال از باشگاه صبا پولی طلب داشت که آنها نتوانستند این بدهی را تسویه کنند و به‌جای آن ماشین‌هایی در دست سازمان لیگ داشت که اعلام شده بود برای فروش است و آن را به‌جای طلب از باشگاه صبا به هیات فوتبال دادند، مصوب هم شد که ماشین فروخته شود و پول آن به‌جای طلب از صبا به حساب هیات فوتبال واریز شود، اما این آقا (بهرامی) ماشین را خودش سوار شد و ماشین خودش را هم فروخت!!

شریفی در پاسخ به ادعای بهرامی گفت: اینکه می‌گوید «من چهار سال با وسیله شخصی خودم به مأموریت رفتم» هم درست نیست و تمام مأموریت‌ها را با تاکسی یا ماشین دیگری می‌رفت. فردی که خودش ماشین و پسرش هم تاکسی‌ دارد، بهرامی را برای مأموریت‌ها به این طرف و آن طرف می‌بردند و برای هر مسیر نیز 150هزارتومان دریافت می‌کردند و فاکتورهای آن به حساب هیات فوتبال در خزانه‌داری موجود است.

وی ادامه داد: اصلاً ما می‌گوییم که ماشین در هیات فوتبال زیر پای رئیس آن باشد، اما چرا با ماشین هیات فوتبال با خانواده به مشهد و شمال می‌روید؟ اگر ماشین را شخصی سوار می‌شوید و روغن آن را تعویض می‌کنید، چرا فاکتور تعویض روغن را به حساب هیات فوتبال می‌زنید؟ چرا پول بیمه ماشین به حساب هیات است یا اگر چرخ ماشین را می‌دزدند، خودتان خسارت را پرداخت نمی‌کنید و فاکتور آن برای هیات فوتبال می‌شود؟ کدام مدیرکل استان، ماشین شاسی‌بلند سوار می‌شود که این آقا (بهرامی) سوار شود؟ وقتی برخی گلایه‌ها را به او کردیم، سعی کرد زیرآب من را بزند و اکنون رویش نمی‌شود که بگوید قصد انجام این کار را داشت. حتی یک بار نامه‌ای داشت که می‌خواهند 50میلیون تومان برای تیم فوتبال هیات هزینه کنند و از من برای این نامه امضا گرفت که من هم اشتباه کردم امضا دادم. بعد از من از بقیه هم امضا گرفته بود، اما مشخص نشد این 50میلیون تومان چه شد. وقتی هم از این موضوع ایراد گرفتم، ناراحت شد. اگر می‌بینید تیم صبا به این روز افتاده، این اتفاق به‌خودی خود نبوده و باید دید عامل آن چیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان