بازدید 3468

تعقیب بازمانده‌های داعش توسط نیروهای عراقی

نیروهای عراقی به تعقیب بازمانده های داعش ادامه می دهند و عملیات ویژه ای را آغاز کرده اند.
کد خبر: ۷۹۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰ 19 April 2018

تعقیب بازمانده‌های داعش توسط نیروهای ویژه عراقینیروهای عراقی به تعقیب بازمانده های داعش ادامه می دهند و عملیات ویژه ای را آغاز کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یحیی رسول سخنگوی مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق به نتایج عملیات ویژه نیروهای این کشور ضد بازماندگان داعش در شمال و غرب عراق اشاره کرد.

وی افزود: نیروهای امنیتی عراق موفق به کشف تونلهای داعش در کرانه شمالی دریاچه حدیثه در غرب الانبار شدند که در داخل آن بمبها و ۶۰ کمربند انفجاری پیدا شد. همچنین نیروهای عراقی در جریان عملیات جستجو در منطقه ابو راسین در الانبار دو تونل کشف کردند و مقر باندهای داعشی را نابود کردند.

رسول گفت: نیروهای عراقی در منطقه مذکور سه کمربند انفجاری و دو موتور سیکلت کشف کردند و ۸ مظنون را بازداشت کردند.

سخنگوی مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد: نیروهای عملیات نینوا ۱۰ بمب در منطقه شحیبه و ۱۷ بمب در منطقه عمار گبر در استان نینوا را منهدم کردند. ۶ نفر در منطقه الکوار در غرب موصل بازداشت شدند و هشت بمب دیگر در منطقه وانه طریق حمد منهدم شد.

وی افزود: در منطقه صینیه دو بمب و ۶ بمب در روستای تله قرتپه در استان نینوا منهدم شد.

شایان ذکر است که نیروهای عراقی از ۱۵ آوریل عملیاتی برای پاکسازی مناطق واقع در غرب نینوا شامل المحلبیه، جنوب تلعفر، سنجار، ام جریس و مناطق بعاج و قیروان از لوث بازمانده های داعش شروع کردند. در استان صلاح الدین نیز عملیاتی برای پاکسازی مناطق جنوب الحضر، شمال صینیه تا وادی المعالف از لوث داعش شروع کردند.

تعقیب بازمانده‌های داعش توسط نیروهای ویژه عراقی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل