بازدید 13885
اختصاصی تابناک

الیاسی؛ مدیر انتقال تراکتور به مرد ثروتمند تبریز

کد خبر: ۷۹۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 18 April 2018

با تغییراتی که دیشب در راس کادر مدیریتی باشگاه بحران زده تراکتورسازی صورت گرفت، بار دیگر حضور میلیاردر بزرگ شهر تبریز در راس این باشگاه قوت گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، عباس الیاسی مدیرعامل جدید تراکتور که جانشین آجورلو شده است، روابط بسیار نزدیکی با زنوزی دارد و گفته می شود انتخاب او در جهت قطعی کردن بحث مالکیت زنوزی در تیم تراکتور سازی است. در همین حال سرنوشت تیم گسترش فولاد که در تملک زنوزی است، در محاق قرار می گیرد چرا که مالکیت همزمان دو تیم از این فرد یا مجموعه خلاف قوانین حرفه ای فیفا و ای اف سی است. گسترش در حال حاضر ورزشگاه خصوصی برای خودش دارد و گفته می شود یکی از تیمهای واقعا حرفه ای در فوتبال ایران است که می تواند الگویی برای خصوصی سازی فوتبال در ایران باشد.

سردار مصطفی آجرلو بعد از ناکامی در انتخابات فدراسیون فوتبال و شکست مقابل مهدی تاج که به افشاگری علیه این اصفهانی انجامید، مدت ها در هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی حضور داشت و در خرداد سال 95 به عنوان مدیرعامل جایگزین سعید عباسی دیگر چهره نظامی حاضر در هیات مدیره شد که از سمت مدیرعاملی استعفا کرد، اما حضور آجورلو به 2 سال نکشید و این چهره شب گذشته پس از آخرین دیدار آسیایی شاگردان ساغلام در آسیا که با شکست خانگی 3 بر 1 در خانه همراه شد و همینطور ادامه وضعیت نابسامان این تیم در رقابت های لیگ برتر، از سِمت خود کنار رفت تا فضا برای حضور چهره های دیگر فراهم شود.

Related image

در همین مدت کوتاه نام چهره های مختلفی برای حضور در راس کادر مدیریتی باشگاه تراکتورسازی مطرح شده که در میان آنها نام محمدرضازنوزی سرمایه گذار باشکاه تراکتورسازی و ماشین سازی بیشتر از همه جلب نظر می کند اما روابط حسنه الیاسی با مرد متمول فوتبال تبریز که تیم ماشین سازی را هم خریداری کرده است، باعث می شود همه این چهره متمول را مالک تراکتور بدانند تا این تیم پرهوادار را از سقوط بیشتر و حتی نابودی نجات دهد.

این اولین مرتبه ای نیست که نام زنوزی که مالک و سهامدار چندین شرکت تولیدی، صنعتی، خدماتی و ورزشی است، برای حضور در تراکتورسازی مطرح می شود و در زمان مدیریت عباسی نیز نام او برای خرید سهام باشگاه مطرح شده بود.

حالا باید دید این چهره در نهایت می تواند به خواسته قلبی خود که حضور در راس مدیریت پرطرفدارترین تیم تبریزی است برسد یا اتفاقات دیگری در این باشگاه رخ می دهد و تراکتور اتفاقات دیگری را به خود خواهد دید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل