بازدید 6343
مجله فورفورتو انتخاب کرد

ستاره درخشان فوتبال ایران؛سومین فوتبالیست برتر آسیا شد

در نهایت ۱۰ بازیکن برتر قاره آسیا را معرفی کرد که در آن، سون هیونگ مین کره‌ای که در تیم تاتنهام عملکرد بسیار خوبی داشت به عنوان برترین بازیکن فوتبال قاره کهن انتخاب شد و علیرضا جهانبخش در رده سوم قرار گرفت که پیشرفت خوب او را می رساند.
کد خبر: ۷۹۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 18 April 2018

۱۰ – رضا قوچان‌نژاد ( ایران – هیرنفین)

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و باشگاه هیرنفین دهمین بازیکن برتر سال لقب گرفت. قوچان‌نژاد ۳۰ ساله نشان داد همچنان راه گل زدن را بلد است. او در  فصل گذشته ۲۰ گل برای تیمش به ثمر رساند و در جدول آقای گل لیگ هلند در رده دوم قرار گرفت. با این حال امسال او کمی از نظر گلزنی افت داشت. هر چند با همین عملکرد هم نمی‌توان بازی‌های خوب قوچان‌نژاد را فراموش کرد. ایران قطعا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خط حمله بسیار قدرتمندی در اختیار دارد.

 

۹ـ سردار آزمون (ایران – روبین کازان)

یکی از ستاره‌های قاره آسیا که زمزمه‌های زیادی درباره رفتن او از لیگ روسیه شنیده می‌شود. او همه جا نشان داده که شم گلزنی بالایی دارد. لیگ روسیه، جام ملت‌های آسیا، انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا. او قرار است مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشد و توانایی به ثمر رساندن گل‌های زیاد را دارد. تعجبی ندارد که از لیورپول به عنوان مقصد نهایی او یاد شود و باید منتظر ماند و پیشرفت سردار آزمون را دید.

۸ – عمر خریبین (سوریه  - الهلال)

۷ -  متئو لکی (استرالیا -   هرتابرلین)

۶ – عمر عبدالرحمان (امارات – العین)

۵ – مت رایان (استرالیا – برایتون)

۴ – شینجی کاگاوا (ژاپن – بورسیادورتموند)

۳ – علیرضا جهانبخش (ایران – آلکمار)

جهانبخش امسال یکی از بهترین بازیکنان لیگ هلند بوده است و به سرعت به بازیکن محبوب هواداران تیمش تبدیل شد. او در آستانه آقای گلی لیگ هلند هم است و پاس گل‌های زیادی به هم تیمی‌هایش داده است. جهانبخش نه تنها در لیگ هلند خودش را به عنوان ستاره نشان داده است بلکه در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشته است.

۲ ـ آرون موی (استرالیا – هادرزفیلد)

۱  - سون هیونگ مین (کره جنوبی – تاتنهام)

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر