بازدید 4241
۱
گزارش

افشای فشار روسای پرسپولیس به برانکو/به مسلمان بازی بده!

حالا که همه سکوها نام یک بازیکن را برای ورود به زمین فریاد می‌زنند و روسای باشگاه هم برای بازی مسلمان فشار آورده اند، برانکو بی توجه به این مسائل، کار خودش را انجام می‌دهد تا دیسیپلینش را به رخ بکشد
کد خبر: ۷۹۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ 18 April 2018

افت در دنیای فوتبال برای هر تیمی حتی بهترین تیم‌های دنیا هم رخ می‌دهد و از این بابت نمی‌توان به برانکو در پرسپولیس خرده گرفت اما موضوع مطرح شده این روزها در فضای هواداری این تیم فراتر از یک افت فوتبالی است.

به گزارش تابناک ورزشی، مشخص نیست چرا تیمی که در 3 سال اخیر در لیگ برتر بیشترین امتیاز را آورده و 3 جام فوتبالی را در همین مدت کسب کرده باید روی سکوهایش نارضایتی وجود داشته باشد. کم تماشاگر بودن بازی‌های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و اعتراض‌های روی سکوها که حتی به فضای مجازی هم کشیده شده نشانه‌ای بر نارضایتی عده‌ای گسترده از وضعیت فنی تیم پرسپولیس است. آنها چهار شکست در یک فصل پر فشار فوتبالی را هم زیاد می دانند.

افشای فشار روسای پرسپولیس به برانکو/به مسلمان بازی بده!

ابتدا رامین رضاییان، یعد مهدی طارمی و حالا محسن مسلمان. این بازیکنان تبدیل به نمادی برای اعتراض به برانکو شده‌اند اما آیا هواداران پرسپولیس فراموش کرده‌اند که این تیم بدون بازیکنان نام برده شده هم موفق شده در قهرمانی در لیگ برتر دبل کند؟حالا که همه سکوها نام یک بازیکن را برای ورود به زمین فریاد می‌زنند برانکو هم بی توجه به این مسائل، کار خودش را انجام می‌دهد تا نشان دهد که دیسیپلینش از هر چیزی واجب‌تر است.

چندی پیش برانکو به باشگاه پرسپولیس می‌رود و در جلسه‌ای با حضور جعفر کاشانی و حمیدرضا گرشاسبی شرکت می‌کند. در این جلسه تقاضای عجیبی از سرمربی پرسپولیس انجام می‌شود. سرپرست باشگاه و رئیس هیات مدیره پرسپولیس که خودش از قدیمی ترین بازیکنان پرسپولیس است، از برانکو می‌خواهند که به محسن مسلمان بازی بدهد! در این میان برخی دیگر از قدیمی ها هم با کاشانی همکلام شده اند. پیشکسوتان بهتر می دانند که هیچ مربی نمی خواهد آماده ترین و بهترین بازیکنانش را بازی ندهد. این فشارها روی برانکو دو حالت دارد. اگر باشگاه پرسپولیس این فشارها را می بیند و واکنشی ندارد یا موافق این صحبت هاست یا نیست اما این عدم واکنش جای تعجب دارد. حالت دوم این است که پیشکسوتان اصلا از جریانات تیم خبر ندارند و سوار بر موج سکوها در اینباره اظهار نظر می کنند.

برانکو فهمیده که نمی‌تواند پشت خود را به حمایت مدیران باشگاه گرم نگه دارد. وقتی خبر پیامک سراسر توهین و تهدید پدر سردار آزمون به سرمربی پرسپولیس منتشر شد عجیب ترین موضوع این بود که از سوی باشگاه پرسپولیس هیچ واکنشی در حمایت از برانکو انجام نشد! یک نفر از مسئولان باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌ای حمایتی از سرمربی تیم انجام نداد تا برانکو حداقل بداند در شرایط سخت نمی‌تواند به حمایت مدیران باشگاهش دلگرم باشد. البته این مساله پیش از این هم سابقه داشته است و موضوع جدیدی نیست. در نظر بگیرید که تیم پرسپولیس روز شنبه هفته گذشته در مشهد دبل قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرد اما در اولین تمرین این تیم بعد از قهرمانی که روز دوشنبه هفته گذشته برگزار شد حتی یک نفر از باشگاه در تمرین حضور پیدا نکرد تا به مربیان و بازیکنان پرسپولیس یک خسته نباشید ساده بگوید. همین موارد دلسردی زیادی را در بین بازیکنان و مربیان به وجود آورده است.

پرسپولیس 2 بازی بسیار حساس در لیگ قهرمانان آسیا دارد و در این شرایط بیشتر از هر چیزی باید به بازیکنان و مربیان این تیم دلگرمی داد تا از این مرحله سخت عبور کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برانکو نباید تحت هر شرایطی مثل کی روش بماند و باید خیلی سریع از پرسپولیس برود تا نافهم ها بدانند وجود یا عدم وجود بازیکنی مثل مسلمان که معجزه گر هم نبود در تیم تاثیر گذار نیست و از آن بدتر خیل بزرگ طرفدار برانکو نباید روی سکوها ساکت بنشینند و مثل به اصطلاح مردانی که شاهد کتک خوردن یک زن بدست مامورین فقط نظاره گر بودند عمل کنند آنها هم باید به حمایت از برانکو که به تیم پرسپولیس شخصیت داده برخیرند و شعار بدهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی