بازدید 2094

انعقادتوافقنامه همکاری واحد‌های علوم و تحقیقات و امارات

کد خبر: ۷۹۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 18 April 2018

توافقنامه همکاری واحد علوم و تحقیقات و واحد دانشگاه آزاد اسلامی در امارات متحده عربی در راستای ارتقای علمی، آموزشی و پژوهشی برای مدت ۵ سال منعقد شد.

به گزارش دانشجو، توافقنامه همکاری واحد علوم و تحقیقات و واحد دانشگاه آزاد اسلامی در امارات متحده عربی برای مدت ۵ سال منعقد شد و به امضای قاسم عموعابدینی قائم مقام واحد علوم و تحقیقات و محمدرحیم واثقی رئیس واحد امارات دانشگاه آزاد اسلامی، رسید.

این توافقنامه در راستای ارتقای علمی، آموزشی، پژوهشی و توسعه همکاری‌های مشترک در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و نیز همترازی محتوای دروس و اهداف یادگیری رشته‌های تحصیلی صورت گرفته است.

از جمله مفاد این توافقنامه می‌توان اعمال اصلاحات بر روی سرفصل‌ها و محتوای دروس تحت نظارت اعضای هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات و مطابق با آیین نامه‌های سازمانی و ملی از یکسو و بافت بین‌المللی واحد امارات متحده عربی از سویی نام برد..

طراحی و اتخاذ الگوی مناسب برای جمع‌آوری و رسیدگی به نظرات و ارزشیابی‌های دانشجویان واحد امارات متحده عربی دانشگاه آزاد اسلامی (با نگاه مکانیسم‌های جاری در واحد علوم و تحقیقات برای دریافت بازخورد‌های دانشجویان) و همکاری با خبرگان آموزشی در واحد علوم و تحقیقات به منظور بهبود طرح درس‌ها و به کارگیری ساز و کار‌های ارزیابی تکوینی نیز از دیگر مفاد این توافقنامه هستند.

همکاری با استادان واحد علوم و تحقیقات در راستای آفرینش یک «شیوه‌نامه جامع تضمین کیفیت» که حاوی مقررات و آئین‌نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی از یکسو و هنجار‌ها و توصیه‌های بین المللی از دیگر سو، برگزاری همایش ها، هم‌اندیشی‌ها و سمینار‌های مشترک، انجام پروژه‌های پژوهشی مشترک و همکاری در جهت چاپ مجله‌های علمی به صورت مشترک نیز، دیگر مفاد این توافقنامه را تشکیل می‌دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل