بازدید 5304

بالاترین سودآوری بیمه سرمد در بین شرکت‌های همطراز

کد خبر: ۷۹۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 18 April 2018

بیمه سرمد در ماه ابتدایی سال 97 ساختمان و شعبه های جدیدی را در استان های مختلف کشور افتتاح نموده است. به تازگی و بعد از افتتاح های صورت گرفته در ساری و شیراز، این بار نوبت به زنجان رسید تا این بیمه با حضور اعضای هیات مدیره خود، شعبه جدیدی را در این شهر افتتاح نماید. رشد دوبرابری پرتفوی و اراءه طرح های جدید مشترک بین بانک و بیمه از جمله دستاوردهای این شرکت بوده تست

به گزارش تابناک اقتصادی، بیمه سرمد در ماه ابتدایی سال 97 ساختمان و شعبه های جدیدی را در استان های مختلف کشور افتتاح نموده است. بعد از آن که بیمه سرمد شعبه جدیدی را در تاریخ 8 فروردین 1397 در شهر ساری افتتاح نمود، این بیمه همزمان با عید سعید مبعث، ساختمان جدید شعبه شیراز را نیز افتتاح کرد. به تازگی و در مورخه 27 فروردین ماه 1397، بیمه سرمد با حضور آقایان مقدم زهرا مدیر شعب بانک صادرات استان، کاتب نایب رییس هیات مدیره، کتیرایی مدیر امور شعب و نمایندگان و گمار مدیر بیمه سرمد شعبه خود در زنجان را نیز افتتاح کرد.

مجتبی کاتب نائب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین و تشکر و قدردانی از همکاری مدیر شعب بانک صادرات استان و زحمات جناب آقای گمار مدیر بیمه سرمد جهت راه اندازی شعبه در استان زنجان، طی سخنانی اظهار داشتند: علیرغم پتانسیل صنعتی و شهرک های صنعتی و شهرهای موجود در استان زنجان، سهم این استان از بازار بیمه کشور زیر یک درصد می باشد که سهم بسیار اندکی است و افزایش این سهم نیازمند همتی عظیم از سوی همه همکاران در صنعت بیمه کشور می باشد که با ایجاد رقابت سالم و مشارکت و همدلی شایسته، در جهت ترویج فرهنگ بیمه در استان زنجان گام بردارند و سهم این استان را در بازار بیمه کشور افزایش دهند.

کاتب ضمن اشاره به نوپا بودن بیمه سرمد افزود: درست است که این بیمه، به عنوان بیمه ای نوپا در صنعت بیمه ایران مطرح می باشد اما پشتوانه عظیمی چون بانک صادرات را به همراه دارد که این پشتوانه باعث شده است تا اتفاقات خوبی در همین زمان کم برای بیمه سرمد رقم بخورد. وی با اشاره به تعاملات مثبتی که بیمه سرمد با بانک صادرات داشته ،گفت: بیمه سرمد هم اکنون بیمه بانک صادرات در سراسر کشور را بر عهده دارد و علاوه بر این موضوع بیمه صندوق کارآفرینان، موسسه مالی و اعتباری ملل، سازمان خصوصی سازی و هدفمندی، انتقال خون و ... را نیز در یک سال گذشته عهده دار شده است.

نائب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد گفت: بیمه سرمد در سال گذشته موفق شد تا بالاترین میزان سودآوری را در بین شرکت های بیمه ای هم سطح خود داشته باشد و با تحقق اهداف پیش بینی شده به ترکیب پرتفوی متوازن دست یابد.

کاتب با اشاره به اینکه در صنعت بیمه دو محصول بیمه ای شخص ثالث و درمان معمولا ضررده هستند و ضریب خسارت آن ها بالای 80 درصد می باشد، ادامه داد: ما در شرکت بیمه سرمد اجازه نداده ایم که شخص ثالث بالای 13 درصد باشد و در بحث درمان نیز وضعیت به همین گونه بوده است.

وی ادامه داد: نسبت خسارت در بیمه سرمد در سال 1396، 42 درصد بوده که این نسبت در مقایسه با نسبت خسارت 65 درصدی صنعت بیمه نسبت خسارت پایینی محسوب می شود. همچنین در رشته شخص ثالث نسبت خسارت 33 درصد بوده که در مقایسه با نسبت خسارت 71 درصدی صنعت بیمه در این زمینه، این درصد نیز میزان بسیار پایینی محسوب می شود.

نایب رییس هیات مدیره بیمه سرمد با اشاره به کسب رتبه یک توانگری مالی از بیمه مرکزی گفت: این رتبه به این خاطر نصیب بیمه سرمد شد که ما توانستیم در سال گذشته در پرداخت هایمان بسیار عالی عمل کنیم و پرداختی معوقی را نداشته ایم. کاتب، کمترین میزان شکایات بیمه ای از سوی بیمه گذاران بر اساس گزارشات بیمه مرکزی ج.ا.ا و گسترش جغرافیایی واحدهای ارائه خدمت در استانهای مختلف با راه اندازی و تاسیس 8 شعبه جدید را از مهمترین دستاوردهای دیگر بیمه سرمد در سال گذشته عنوان کرد.

کاتب افزود: طبق قولی که به جناب آقای صیدی مدیرعامل بانک صادرات داده ایم: در سه ماهه نخست سال جاری در تمامی استان های کشور شعب ما گشایش خواهد یافت.

مجتبی کاتب با اشاره به اینکه بیمه در زمینه تولید و ارائه طرح های مشترک بانک و بیمه نیز اقدامات مثبتی را داشته است، تصریح کرد: فعال سازی 1500 شعبه بانک در سه فاز و صدور بیش از 52 هزار فقره گواهی بیمه جهت اجرای «طرح نسیم» و صدور بالغ بر 470 هزار فقره گواهی بیمه در رشته «عمر مانده بدهکار» و رشد 900 درصدی آن نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از جمله اقداماتی است که به منظور توسعه همکاری های مشترک بانک-بیمه انجام گرفته است.

مقدم زهرایی مدیر بانک صادرات استان زنجان نیز ضمن عرض تبریک ایام رجب و نزدیک شدن به اعیاد شعبانیه گفت: استان زنجان دارای پتانسیل های بالقوه و بالفعل بسیاری است و به عنوان پنجمین استان سرمایه پذیر کشور مطرح می باشد. حضور بیمه سرمد در این استان می تواند بسترهای مناسبی را جهت بهره برداری از امکانات موجود در استان فراهم آورد.

مقدم زهرایی ضمن اشاره به اینکه بانک صادرات ایران با پشتوانه عظیم خود یکی از بزرگترین سهامداران بیمه سرمد به شمار می رود، افزود: بیمه سرمد از حمایت همه جانبه این بانک در همه زمینه ها برخوردار خواهد بود و توسعه همکاری های مشترک بانک-بیمه را در سال جدید از طریق ارتقای کیفی سطح تعاملات و ارتباطات فی مابین، شاهد خواهیم بود. وی ارائه محصول «بیمه عمر مانده بدهکار» را نشان از نوآوری و خلاقیت در بیمه سرمد دانست و اظهار داشت: با وجود این نوع بیمه نامه، در صورت فوت احتمالی شخص تسهیلات گیرنده، خانواده و ضامنین او هیچ نگرانی و دغدغه ای برای بازپرداخت اقساط خود نخواهند داشت و تمامی اقساط توسط بیمه سرمد پرداخت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار