بازدید 9806

جنایت برای پنهان ماندن رابطه شوم

کد خبر: ۷۹۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 18 April 2018

مردی که مدت ها در خانه یکی از بستگانش زندگی می‌کرد وقتی فهمید صاحبخانه متوجه رابطه پنهانی او با همسرش شده است دست به یک جنایت خونین زد و با پای پیاده گریخت.

به گزارش خراسان، عقربه ها ساعت 19:30 ، 11 دی ماه سال 96 را نشان می داد که ماموران کلانتری 102 پاسداران در جریان سناریوی قتل مرد 50 ساله ای در منطقه شیان قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای افشای راز این جنایت خانگی وارد عمل شدند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که منصور 50 ساله با ضربات چاقو از پای در آمده و در لحظات آخر نیز خودش را کشان کشان تا جلوی در خانه اش رسانده است و با توجه به آثار خون روی زمین مشخص شد که قاتل با پای برهنه از خانه فرار کرده است.

تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات به سراغ همسر منصور رفتند که وی ادعا کرد، ساعتی قبل شوهرم من و فرزندم را به خانه یکی از بستگانم برد و خودش به خانه بازگشت.

این زن جوان که ناهید نام دارد گفت: از چند روز قبل شایان یکی از دوستان شوهرم به خانه مان آمد و با ما زندگی می کرد ولی اکنون اطلاعی از او ندارم.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که شایان، پس از جنایت کفش و تلفن همراه خود را در صحنه جرم جا گذاشته و ناپدید شده است.

ماموران در این مرحله به سراغ دوربین های مداربسته در نزدیکی محل جنایت رفتند و با سه مرد روبه رو شدند که در زمان قتل در خانه منصور حضور داشتند و پس از جنایت از خانه خارج شدند.

کارآگاهان با توجه به مدارک و شواهدی که در صحنه جنایت به دست آورده بودند به همسر منصور نیز مشکوک شدند و بار دیگر از وی بازجویی کردند تا این که زن جوان در تناقض گویی هایش گرفتار شد و پرده از راز این جنایت برداشت.

زن جوان به ماموران گفت: شایان یکی از دوستان خانوادگی مان بود و به خانه ما رفت و آمد داشت و بیشتر اوقات با ما زندگی می کرد که در این مدت به هم علاقه‌مند شدیم به صورت پنهانی با هم در ارتباط بودیم تا این که منصور به رفتارهای من و شایان مشکوک شد که در این مرحله تصمیم به حذف شوهرم گرفتیم.

این زن که سهیلا نام دارد به بازپرس جنایی گفت: روز حادثه از منصور خواستم ، من و دختر هفت ساله‌ام را به خانه یکی از اقوام ببرد و منصور پس از رساندن ما به خانه بازگشت. در نبود ما شایان وارد خانه شده و پس از بازگشت منصور دست به این جنایت زده است.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا این که کارآگاهان موفق شدند دو مرد دیگر را که در زمان جنایت در خانه منصور حضور داشتند، دستگیر کنند.

دو مرد جوان در بازجویی های پلیسی ادعا کردند که از مدت ها قبل با شایان در پارک آشنا شدیم و از همان روز با هم در تماس بودیم تا این که چند روز قبل شایان از ما خواست به کمک اش برویم و دامادشان را که برای خواهرش ایجاد مزاحمت می کند ادب کنیم.

متهمان گفتند که روز حادثه با شایان وارد خانه شدیم و منتظر ماندیم تا دامادشان به خانه بازگردد. مرد 50 ساله پس از ورود به خانه متوجه حضور ما شد که با هم درگیر شدیم و زمانی که قصد داشت با سر و صدا از خانه خارج شود شایان سر رسید و ضربه مرگبار را به او زد. در این مدت نمی دانستیم که مقتول داماد شایان نبوده است و اصلا قصد کشتن نداشتیم.

بنابراین گزارش، دو متهم روز گذشته برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار گرفتند و تجسس های فنی برای دستگیری عامل اصلی این جنایت در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
قاتل اعدام میشه اما اون زن کثیف همچنان به زندگی کثیف خود ادامه خواهد داد.نقطه سر خط.
بنظرم خود مقتول هم مقصراست وبی غیرت.چون نبایدمنزلش رامحل زندگی مشترک با نامحرم قرار می دادکه هر آئینه شیطان در کمین است
بالاخره این زن جوان ناهید نام دارد یا سهیلا نام دارد !!!
عاقبت تماشای فیلمها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی خشونت و خیانت و روابط نامشروع است همین است.
درخت مکر زن صد ریشه دارد / فلک از دست زن اندیشه دارد
خاعک ، آخه چقدر حماقت .....؟ تصمیم به حذف شوهرم گرفتیم !!!!!!!!!
به اون بیچاره اگه میگفتی دوسش نداری خود بخود حذف می شد
اسم زن چی بود ناهید یا سهیلا
اون زن باید قبل از همه اعدام بشه
که در این مدت به هم علاقه‌مند شدیم
این جمله چقدر تکراریه.این علاقمندیهای بی سر و ته شرم اور دامن خیلی ها رو گرفته
اخه مگه خونه جای رفیق بازی ای نادان
خیانت ناموسی و بولهوسی زن او را به کشیدن نقشه قتل شوهر و سرانجام از هم پاشانیدن یک زندگی و آواره شدن زن و فرزند و ...کشانید.
خیانت ناموسی و بولهوسی زن او را به کشیدن نقشه قتل شوهر و سرانجام از هم پاشانیدن یک زندگی و آواره شدن زن و فرزند و ...کشانید.
باز هم رابطه پنهانی، باز هم خیانت، باز هم کشتن یه فرد بی گناه، و... و این چرخه همچنان باز ادامه دارد...
خدا رحمتش کنه ،اما واقعا بعضی قید و بندها در زندگی خیلی خوبه ،چرا یک مرد نامحرم باید اجازه داشته باشه وارد حریم خصوصی زندگی کسی بشه؟خانه محل امن خانواده است و هیچکس نباید به آن وارد شود،مورد مشابه ای را نیز من شاهد بودم که خانواده پذیرای دختر خانم فامیل شدند و آمد بر سرشان آنچه نباید می شد.
بلاخره اسم قاتل شايان يا ميثم؟
داستان کاملا دروغ است و این گروه جنایات دیگری هم حتما دارند و مقتول هم .
خلاصه نفهمیدیم این زن اسمش ناهیده یا سهیلا
سهیلا؟؟؟
ناهید؟؟؟
زنه ناهید بود یا سهیلا؟
ناهید یا سهیلا بالاخره؟
شخصیت داستان بالا کدومه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی