بازدید 8102
۱
فوتبال اروپا

بارسا با درخشش ترشتگن از باخت فرار کرد

بارسا که دقایقی پیشتر با اخراج روبرتو ده نفره شده بود، در نهایت به لطف مهارهای فوق العاده تراشتگن توانست رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کند و اگر اشتباه داوری نبود حتی از این بازی هم سه امتیاز را دشت می کرد.
کد خبر: ۷۹۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱ 18 April 2018

بارسلونا به لطف درخشش فوق العاده تراشتگن و نیز گل با دست آسپاس، بالائیدوس را با یک امتیاز ترک کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بارسا ابتدا با گل دمبله پیش افتاد ولی کاسترو در دقیقه 45 با گلزنی برای سلتا نتیجه را مساوی کرد. در نیمه دوم بازهم بارسا بود که زودتر به گل دوم رسید اما یاگو آسپاس دقیقه 83 با گلی که به کمک دستش وارد دروازه بارسا کرد، بازهم همه چیز را برابر کرد. بارسا که دقایقی پیشتر با اخراج روبرتو ده نفره شده بود، در نهایت به لطف مهارهای فوق العاده تراشتگن توانست رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کند و اگر اشتباه داوری نبود حتی از این بازی هم سه امتیاز را دشت می کرد.

بارسا با درخشش ترشتگن از باخت فرار کرد

بارسا در شرایطی امشب در بالائیدوس به مصاف سلتا رفت که والورده ترجیح داده بود مسی، سوارز و بسیاری از ستاره های اصلی خود را نیمکت نشین کند. در نهایت بارسا در حالی که ده نفره نیز شده بود، توانست با تساوی 2-2 از زمین خارج شده و همچنان رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کند.بازی بعدی بارسا فینال کوپا دل ری برابر سویاست و این شائبه وجود داشت که سرجی به دلیل کارت قرمزی که امشب دریافت کرد، فینال را از دست داده است.

شرح گل ها
سلتاویگو 0-1 بارسلونا | عثمان دمبله (دقیقه 36): بازیکنان سلتاویگو توپ را لو دادند. توپ به فیلیپه کوتینیو رسید. برزیلی نیز توپ را به پاکو آلکاسر سپرد. آلکاسر سپس توپ را دمبله پاس داد و وینگر فرانسوی با یک شوت زیبای سر ضرب، بازی را 1-0 به سود بارسلونا کرد.

سلتاویگو 1-1 بارسلونا | کاسترو (دقیقه 45): آندره گومز توپ را به راحتی در میانه میدان لو داد. آسپاس توپ را به مکسی گومز پاس داد. او هم یک حرکت خوب را آغاز کرد و توپ را به جانی کاسترو رساند. کاسترو هم از غلفت یری مینا استفاده کرد و دروازه خالی بارسا را گشود.

سلتاویگو 1-2 بارسلونا | پاکو آلکاسر (دقیقه 64): نسلون سمدو از سمت راست خط حمله نفود کرد و توپ را به پائولینیو پاس داد. پائولینیو توپ را به آلکاسر رساند و پاکو با یک اشاره کوچک، دروازه سلتا را برای بار دوم گشود.

سلتاویگو 2-2 بارسلونا | یاگو آسپاس (دقیقه 82): دقیقه 82 ارسال امره مور به محوطه جریمه بارسلونا آمد؛ تراشتگن در دفع توپ اشتباه کرد و آسپاس توپ را وارد دروازه بارسلونا کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک عزیزم ، درست تیتر زدی ؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر