بازدید 5014

ادعای جنجالی لطیفی: درایران ۵داور فاسد داریم

کد خبر: ۷۹۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ 17 April 2018

سرمربی تیم اکسین البرز که تیمش در هفته های پایانی از کورس صعود جام ماند، گفت: داوری‌ها خیلی به ما ضربه زد و من می‌گویم که ۵ داور داریم که مطمئناً فاسد هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی لطیفی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ایران جوان بوشهر گفت: ما در طول فصل فوتبال پاک را ارائه دادیم و این شعار من است. در سال‌های قبل هم برای فوتبال پاک درگیری‌هایی داشتم. برخی‌ها می‌خواستند من را وارد بازی‌هایی کنند اما خوشبختانه حقایق روشن شد چرا که من نانی که به خانه می‌برم باید حلال باشد.

وی ادامه داد: در بازی امروز مثل بازی با نفت مسجد سلیمان و فجر سپاسی با همه توان به میدان رفتیم البته در بازی با پیکان من محروم بودم و این در حالیست که تیم من وابستگی شدیدی به من دارد و من به مربی لب خط معروفم و اگر مرا از آنجا بگیرید عملاً یعنی اینکه من را از تیم گرفتید. تیم من ۱۵ روز اعتصاب کرده بود و این به دلیل مشکلات عدیده‌ای بود که وجود داشت که از جمله این مشکلات بحث ناداوری‌ها بود و بازیکنانم خواستند به این شیوه اعتراض خود را نشان دهند. ۱۱ پنالتی و ۳ گل مسلم ما نادیده گرفته شد و این در حالیست که اگر این گل‌هایمان لحاظ شده بود ما در کورس بودیم. بازیکنان آنقدر ناراحت بودند که من هم نتوانستم آنها را آرام کنم.

سرمربی تیم اکسین البرز افزود: اگر همه تیم‌ها به یک چشم دیده می‌شدند ما می‌توانستیم معجزه کنیم و این در حالیست که برخی‌ها می‌گفتند که ما سقوط می‌کنیم. ما با بودجه یک ششم فصل قبل در لیگ شرکت کردیم و از نظر بودجه تیم ما در رده چهاردهم قرار دارد اما توانستیم رفاقت را در تیم حاکم کنیم و بازیکنانی که می‌گفتند تمام شده‌اند نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند. بازیکنان شرف خودشان را نشان دادند و دیدید که امروز هم فوتبال پاکی انجام دادیم و امیدوارم که داوری‌های ما هم پاک باشد.

لطیفی ادامه داد: از ۱۰۰ داور فوتبال ما ۹۵ نفر سالم هستند و ما سالم‌ترین داوران را در اختیار داریم اما ۵ داور مطمئناً فاسد هستند. در قشر مربی‌گری هم از ۱۰۰ مربی‌ ۹۰ نفر سالم هستند و ۱۰ نفر به شدت فاسد اند. در قشر خبرنگاران هم همین است و به راحتی می‌شود افراد سالم را از ناسالم جدا کرد تا فوتبال پاک شود. داوری‌های ناسالم اُکسین را از قهرمانی انداخت و پدر ما را در آورد هرچند که ما شگفتی خلق کردیم و تا ۳ قدمی صدر جدول هم رسیدیم اما از استان البرز گفتند که نمی‌خواهند تیم صعود کند. من به تماشاگران بوشهری تبریک می‌گویم هرچند که به من فحاشی کردند و شاید منتظر بودند که ما شُل بگیریم اما اگر تیم روبرو برای پدرم هم بود سفت‌تر بازی می‌کردیم. داور ۲ پنالتی ما را نگرفت و شاید به دلیل شرایط جوی استادیوم به سود میزبان سوت می‌زد البته من اشکان خورشیدی را می‌شناسم و با اینکه ۲ پنالتی برای ما نگرفت اما او را داور سالمی می‌دانم که بی‌غرض سوت می‌زند و شکایتی از او ندارم. البته اینقدر پنالتی‌های ما را نگرفته‌اند که پوست‌کلفت شده‌ایم و به این مسائل عادت کرده‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار