بازدید 3554

تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در کمیسیون‌های اصلی و فرعی خبر داد.
کد خبر: ۷۹۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷ 17 April 2018

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در کمیسیون‌های اصلی و فرعی خبر داد.

زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح موافقت اعضای کمیسیون عمران و محیط زیست با افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس گفت: در جلسه مشترک امروز کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران لایحه تعیین کرایه خطوط اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و نرخ انواع تاکسی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این لایحه در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت اعضای این کمیسیون با افزایش نرخ کرایه جابه‌جایی مسافر اتوبوس‌ها و تاکسی موافقت کردند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به این ترتیب افزایش ۱۰ درصدی اتوبوس‌های بخش عمومی و افزایش ۱۵ درصدی اتوبوس‌های بخش خصوصی و همچنین افزایش ۱۲.۵ درصدی نرخ کرایه انواع تاکسی مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

نوری تاکید کرد: افزایش‌هایی که در این دو کمیسیون مورد موافقت قرار گرفته برای تصویب نهایی باید به صحن شورا بیاید تا پس از موافقت اکثریت اعضا اجرایی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر