بازدید 5151

بارش تگرگ در سه ‌استان، افزایش دما تا ۱۰ درجه

کد خبر: ۷۹۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 17 April 2018

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش باران در بیشتر نقاط کشور از احتمال بارش برف و تگرگ در تعدادی از استان‌ها خبر داد و گفت: از امروز تا پایان هفته روند افزایش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما در شمال غرب، غرب و استان‌های ساحلی خزر پیش‌بینی می‌شود.

بع گزارش ایسنا، احد وظیفه شرایط جوی کشور را پیش‌بینی و اظهارکرد: امروز (۲۸ فروردین) بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی،‌ خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، اصفهان، فارس‌، هرمزگان مناطقی از استان بوشهر و چهارمحال بختیاری ، شرق لرستان،‌ جنوب ایلام، شمال خوزستان به شکل رگبار باران،‌ رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز در برخی نقاط استان‌های فارس، کرمان، خراسان جنوبی بارش تگرگ دور از انتظار نیست همچنین در نقاط سردسیر و مرتفع شمال شرق و زاگرس مرکزی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: فردا (۲۹ فروردین) از شدت فعالیت این سامانه کاسته می‌شود ولی همچنان در برخی نقاط نیمه شرقی، مرکزی،‌ البرز مرکزی و شرقی و زاگرس در غرب و شمال غربی کشور در بعضی ساعات رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، روز پنجشنبه (۳۰ فروردین) فعالیت این سامانه در برخی نقاط استان‌های شرقی باعث رگبار باران و رعد و برق و وزش باد می‌شود همچنین از امروز تا روز جمعه (۳۱ فروردین) در شمال غرب و غرب کشور و استان‌های ساحلی خزر روند افزایش دما از ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد خواهیم داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شرایط جوی پایخت را در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۹ و ۳۰) پیش‌بینی کرد و اظهارکرد: آسمان تهران فردا و پس فردا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای در این روزها به ترتیب ۱۶ و ۵ درجه سانتیگراد و ۲۰ و ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر