بازدید 5362

افزایش تبلت‌های تخصصی در بازار

کد خبر: ۷۹۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 17 April 2018

در حال حاضر همه ما تبلت‌ها یا اسمارت فون‌هایی داریم که با آن هر چه که تصور کنیم می‌توانیم انجام دهیم. این یک واقعیت است. اما برای عده‌ای کار از استفاده عمومی فراتر رفته و فروش تبلت‌ها با هدف خاصی صورت می‌گیرد. تبلت‌های مخصوص طراحی، بازی، کتاب خواندن و تبلت‌های مخصوص کودکان تنها نمونه‌هایی از تبلت‌های تخصصی هستند که در بازار موجودند. با چند کلیک ساده و هدف‌گذاری تبلت مورد نظر خود، می‌توانید در سایت‌های آنلاین فروش تبلت مانند دیوار آن را تهیه کنید.

چه تبلتی برای کودکان مناسب است؟

کودکان تبلت می‌خواهند؛ اما بازار خرید و فروش تبلت برای کودکان به اندازه بازار خرید و فروش تبلت برای بزرگسالان متنوع نیست. از سوی دیگر، تبلت‌ها هم مانند اسمارت‌ فون‌ها حالا به وسیله‌ای شخصی تبدیل شدند که والدین نمی‌خواهند آن را فرزندانشان همزمان استفاده کنند. بنابراین هنگام خرید این وسیله الکترونیکی برای کودکان باید به چند نکته کاربردی توجه کرد. تبلت‌های مخصوص کودکان باید بادوام، ضربه‌گیر و پرقدرتباشند. اگر نگران دسترسی فرزندانتان به اینترنت هستید، می‌توانید یک تبلت با قابلیت عدم اتصال به وای فای تهیه کنید که البته به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود؛ دنیای امروز دنیای اپلیکیشن‌های بی‌شماری است که دائما به روز رسانی می‌شوند. همچنین صفحه نمایش تبلت‌های مخصوص کودکان نباید از 7 اینچ کمتر باشد، تبلتی با صفحه کوچک ممکن است آسیب‌‌های چشمی به آن‌ها وارد کند. با این حساب آیپد مینی انتخاب مناسبی برای بچه‌ها محسوب می‌شود. فروش تبلت از نوع آیپد مینی 4 با حافظه داخلی 64 گیگابایت ومجهز به وای فای، در سایت دیوار به قیمت یک میلیون و 400 هزار تومان مقدور است. در فروشگاه اپلیکیشن اپل، نرم‌افزارهای زیادی مخصوص کودکان یافت می‌شود که هم جنبه آموزشی و هم جنبه سرگرمی دارند.

تبلت‌های مناسب طراحی چیست؟

تبلت‌ها کار را برای همه راحت‌ کرده است؛ دیگر برای طراحی یا نقاشی نیازی به شاسی‌، قلم مو و ... ندارید. آیپد پروهای اپل با رزولوشن بالا و صفحه نمایش بزرگ انتخاب خوبی برای این کار هستند. قلم‌ این تبلت‌ها آنقدر قدرتمند عمل می‌کند که نیازی به قلم‌های سنتی حس نمی‌شود. فروش تبلت‌های آیپد پرو در سایت دیوار به قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر سایت‌های آنلاین خرید و فروش امکان پذیر است. مثلا یک دستگاه آیپد پرو 12.5 اینچی پلمپ در این سایت 3 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد

اگر از آی او اس‌ها هم دل خوشی ندارید، مایکروسافت تبلت‌های تخصصی طراحی مجهز به ویندوز 10 به بازار عرضه کرده است. سرفیس پرو نسل تبلت‌های هیبریدی این کمپانی هستند که در مقایسه با اپل به قیمت کمتری خرید و فروش می‌شود. یک دستگاه تبلت سرفیس پرو4 در سایت دیوار با قلم و کیبورد در سایت دیوار 3 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

چه تبلتی برای بازی بخریم؟

گیمرها دنیای پیچیده‌ای دارند. آنها به دنبال تبلتی هستند که گستره وسیعی از اپلیکیشن‌ها را شامل شود و از سوی دیگر سرعت بالایی داشته باشد. از این رو، شاید اندروید انتخاب عاقلانه‌ای نسبت به آی او اس است؛ چرا که نرم‌افزارهای بازی در کافه بازار یا پلی استور، تنوع بیشتری دارند. گلکسی نوت 10.1 با پردازنده بالا، کیفیت صفحه و اندازه مناسب گزینه‌ معقولی برای گیمرها به شمار می‌آید. در سایت دیوار یک دستگاه گلکسی نوت 10.1 به قیمت 900 هزار تومان در قسمت فروش تبلت خودنمایی می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر