بازدید 3406
۴

راننده خاطی به ميز محاكمه رسيد

کد خبر: ۷۹۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹ 17 April 2018

پرونده راننده اسنپ كه به اتهام تعرض به زن بيمار بازداشت شده بود در شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان تهران بررسي مي‌شود.

به گزارش جوان، بيست و سوم شهريور‌سال‌96، زن 27‌ساله‌اي با مراجعه به كلانتري 103‌گاندي از راننده اسنپ به اتهام آزار و اذيت شكايت كرد.

او گفت: «‌چند روز قبل براي درمان از شيراز به تهران آمدم و به خانه يكي از بستگانم در خيابان دماوند رفتم. سپس در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري شدم و تحت عمل جراحي قرار گرفتم و چند روزي در بيمارستان ماندم. وقتي از بيمارستان مرخص شدم دوباره به خانه اقوامم رفتم و كمي كه بهتر شدم بليت هواپيما گرفتم كه به شيراز برگردم.

حوالي ساعت 6 بعدازظهر براي رفتن به فرودگاه با اسنپ تماس گرفتيم و بلافاصله خودروي پرايدي با راننده جوان رسيد. مي‌خواستم در صندلي عقب سوار شوم كه گفت صندلي خراب است و خواست تا روي صندلي جلوي ماشين بنشينم. بعد از طي مسافتي راننده از من درخواست رابطه كرد.‌»

شاكي در ادامه گفت: «از اينكه اين اتفاق در خودرويي مي‌افتد كه قابل اعتماد است تعجب كردم! راننده وقتي مقاومت مرا ديد مسيرش را به سمت لويزان تغيير داد و در محلي خلوت با تهديد چاقو... .»

بعد از طرح شكايت مأموران پليس متهم 22‌ساله را در شهرك كاروان بازداشت كردند. در بررسي‌ها معلوم شد كه او داراي سابقه نزاع، درگيري و شرب خمر است.

پسر جوان در توضيح حادثه به مأموران گفت: «‌حدود ساعت‌6 عصر بود كه مي‌خواستم به خانه بروم كه يكباره در برنامه اسنپ درخواستي آمد. با خودم گفتم اين سرويس را بروم و بعد به خانه بروم. بنابراين به آدرسي كه اعلام شده بود، رفتم و مسافرم را كه خانم جواني بود، سوار كردم. 100متر بيشتر نرفته ‌بوديم كه به او پيشنهاد رابطه دادم اما او قبول نكرد. آن روز به خاطر مصرف حشيش روي رفتارم كنترلي نداشتم و حال و روز خوبي نداشتم. به همين خاطر از اتوبان امام علي(ع) رفتم بالا و از چهارراه استقلال رفتم سمت شيان و نزديكي‌هاي آنجا در يك جاده خاكي وقتي مطمئن شدم كسي نيست ماشين را متوقف كردم و بعد... .»

متهم در ادامه گفت: «دوباره از زن جوان خواستم سوار ماشين شود و او را به فرودگاه برسانم. او قبول كرد و سوار شد. طي مسير جلوي دكه‌اي توقف كردم تا سيگار بخرم كه هنوز به دكه نرسيده او از ماشين پياده شد و فرار كرد. من هم بلافاصله سوار ماشين شدم و به خانه رفتم.‌»

متهم در خصوص نحوه استخدامش در اسنپ گفت: «بعد از استخدام در اسنپ آنها از من برگه سوءپيشينه خواستند. چون داراي سوابق بودم برگه را تحويل ندادم به همين دليل آنها هم برنامه‌اي را كه در گوشي‌ام بود قطع كردند. به دفتر اسنپ رفتم اما آنها گفتند بايد برگه سوءپيشينه را برايشان ببرم. حرفي نزدم و برگشتم كه در راه چند جواني را ديدم كه توي دستشان براي استخدام راننده اسنپ پلاكارد گرفته بودند. با يكي از آنها صحبت كردم و مشكلم را گفتم. او گفت اگر بين فاميل و اقوام يا دوستانم كسي را مي‌شناسم كه گواهينامه‌اش را بدهد مشكلم حل است.

آن جوان در ادامه گفت از روي گواهينامه و كارت ماشين و بيمه او عكس بگيرم و برايش بفرستم. همان روز آن كار را انجام دادم و شب نشده برنامه اسنپم در گوشي‌ام وصل شد و يك سرويس رفتم.‌»

بعد از اقرارهاي متهم پسر جوان به اتهام تجاوز به عنف با تهديد چاقو و آدم‌ربايي روانه زندان شد و پرونده وي بعد از صدور كيفرخواست به شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.

به اين ترتيب متهم بعد از تعيين وقت به زودي در آن شعبه محاكمه خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
چی فکر می کردیم ، چی شد
همون کسی ثبت نامش کرده هم متخلف است
از خیابان دماوند تا شیان مسیر طولانی ای هست . چطور راننده باید بتواند مسافرش را به زور برده باشد؟؟؟؟؟؟
نکته دوم اینکه مسیر اونها از دماوند به فرودگاه مهر اباد بوده پس باید از شرق تهران به غرب تهران میرفتن پس چرا سمت شمال تهران رفتن و اونم تا شیان ؟ با توجه به اینکه نمی شه کسیرو از دماوند تا شیان به زور برد یعنی اون زن با میل خودش مسیر طولانی و بی ربط با مقصد رو با راننده پیموده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر