بازدید 3554
۲

علاقه به زن آرایشگر، پسر جوان را به کشتن داد

کد خبر: ۷۹۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 17 April 2018

درگیری خونین سه جوان به‌خاطر زن آرایــــــــشگر با مرگ پسر 17 ساله پایان یافت.

به گزارش ایران، صبح دوشنبه 27 فروردین مأموران کلانتری 160 خزانه در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسر 17 ساله‌ای با ضربه‌های قمه در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند.

با اعلام این خبر تحقیقات آغاز شد ونخستین بررسی‌ها حکایت از آن داشت که کامران و دوستش ساعت 24 دقیقه بامداد 24 فروردین به بیمارستان منتقل شدند. اما از آنجایی که کامران از ناحیه ران دچار جراحت شدید شده بود، تلاش کادر درمان نیز بی‌نتیجه ماند و پسر نوجوان تسلیم مرگ شد.

بدین ترتیب بازجویی‌ها از دوست مقتول آغاز شد و وی در تحقیقات گفت: کامران مدت‌ها بود که با زنی مطلقه به نام ساناز دوست شده بود. شب حادثه به همراه کامران به‌دنبال ساناز رفتیم تا او را از آرایشگاه محل کارش به خانه برسانیم اما در نزدیکی خانه ساناز بودیم که پسر 25 ساله‌ای راه را بر ما سد کرد و با قمه به ما حمله کرد.

با اطلاعاتی که دوست کامران در اختیار مأموران قرار داده بود، تیم تحقیق به سراغ ساناز رفتند.

وی گفت: آرایشگر هستم و سه سال قبل زمانی که برای چاپ کارت به چاپخانه‌ای که کامران در آن کار می‌کرد رفتم، با او آشنا شدم. من مدتی قبل از همسرم جدا شده بودم و چند سالی هم از کامران بزرگتر بودم. همین موضوع باعث شده بود که خانواده کامران با ازدواج ما مخالفت کنند.

شخصی که آن شب با قمه به کامران و دوستش حمله کرد یکی از بچه محل‌های ما به نام شهرام بود. شهرام از مدت‌ها قبل به من ابراز علاقه کرده بود اما من علاقه‌ای به او نداشتم.

به دنبال اظهارات زن جوان، تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حماقت بشر را پایانی نیست

توی مدارس ما چی به این جوانها یاد دادن ؟؟؟؟
خدا کارمان به کجا کشیده است که جوان 17 ساله ما عاشق زنی به سن و سال مادرش می شود!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار