بازدید 2038
۲

جزئیات جدید از اسیدپاشی روی یک دانش آموز

کد خبر: ۷۹۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ 17 April 2018

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یکی از متهمان اسیدپاشی در شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارش جام جم، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهارکرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره اسیدپاشی که صبح روز یکشنبه (۲۶ فروردین) در شهرستان اسلام آباد غرب رخ داد، موضوع به صورت ویژه تحت بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این حادثه در مقابل یکی از مدارس رخ داده است، ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که نوجوانی ۱۱ ساله مورد حمله اسید پاشی قرار گرفته است.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: این دانش آموز از ناحیه سمت راست صورت و پشت دو کتف مجروح شده و اکنون در حال طی کردن مراحل درمانی در بیمارستان است.

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه ۲ متهم در این خصوص شناسایی شدند، افزود: یکی از آن‌ها دستگیر و متهم دیگر فراری است که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.
وی در پایان و با بیان اینکه متهمان اسید پاشی نسبت فامیلی با یکدیگر ندارند، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه اختلافات شخصی بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بايد مجازات سنگين براي چنين جرائمي در نظر گرفته شود. اونهايي كه با مجازات سنگين يا اعدام مخالفند وقتي اين بلاها سر خودشون يا اعضاي خانوادشون اومد نظر بدند
تابناك عزيز
با سلام و احترام

اين پرونده از لحاظ بحث امنيت ملي قابل بررسي است. اين رفتارهاي ناپسندانه و نابخردانه و ديوانه وار ديگر بايد به طور جدي مهار شود.
اين وحشي گري قابل تحمل نيست! به چنين شيطان هايي روي اين كره خاكي هيچ نيازي نداريم!!!! ديگر بس است!
بس است! بس است!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار