بازدید 4126

واکنش گرشاسبی به فروش محرمی به زاگرب

کد خبر: ۷۹۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ 16 April 2018

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: در دیدار مقابل السد به نتیجه‌ای که دنبالش بودیم رسیدیم و همه جانشان مایه گذاشتند.
به گزارش تابناک ورزشی، حمید رضا گرشاسبی در پایان دیدار مقابل السد قطر، پرسپولیس را شایسته پیروزی دانست. وی درمورد استرس زیاد خودش گفت: هر کسی در ورزشگاه پرسپولیسی بود این حال و هوا را داشت. بازی بسیار سرعتی دنبال می‌شد. توپ یک لحظه روی دروازه السد بود و کمتر از یک دقیقه السدی‌ها به سمت دروازه ما می‌آمدند. هواداران مالک اصلی پرسپولیس هستند حاضران در ورزشگاه سرمای هوا را به جان خریدند تا گرمای برد به جان شان بنشیند.

وی درمورد اینکه نماینده‌های باشگاه دیناموزاگرب برای دیدن عملکرد صادق محرمی به ایران آمده بودند عنوان کرد: بله، همینطور است. قطعا از همه جا به دنبال بازیکنان ما هستند تا از نزدیک وضعیت آنها را می‌بینند. فکر نمی‌کنم محرمی پرسپولیس را ترک کند. پرسپولیس آنقدر بزرگ است که بازیکنانش همه در یک سطح هستند و نمی‌توان گفت چه کسی بهتر است.

وی درمورد اینکه آیا پرسپولیس درصورت رویارویی با حریف عربستانی عمان را به عنوان کشور میزبان انتخاب می‌کند گفت: باید در این رابطه با وزارت ورزش مسئولان و دستگاه‌های مرتبط مشورت کنیم و سپس این مساله را اعلام کنیم.گرشاسبی در رابطه با مطرح شدن بحث محرومیت افشین پیروانی و اینکه آیا اقدامی در این مورد شد گفت: به او ابلاغی نشده است و هیچ چیزی واقعیت ندارد. موردی نیست و پیروانی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. ما این مساله را دنبال می‌کنیم که اتفاقی نیفتد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر