بازدید 2440

بررسی بخشنامه‌ اخیر ارزی در کمیسیون اقتصادی

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جزئیات جلسه امروز اعضای کمیسیون با وزیر اقتصاد، از جلسه فردای این کمیسیون با رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی مسائل و بخشنامه‌های اخیر ارزی خبر داد.
کد خبر: ۷۹۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 16 April 2018

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جزئیات جلسه امروز اعضای کمیسیون با وزیر اقتصاد، از جلسه فردای این کمیسیون با رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی مسائل و بخشنامه‌های اخیر ارزی خبر داد.

ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد جلسه امروز اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر امور اقتصادی و دارایی و مسئولان این وزارتخانه، اظهار داشت: در این جلسه بحث‌های مختلفی درباره مسائل اقتصادی به ویژه نابسامانی‌های بازار ارز و راهکارهای تحقق شعار امسال (حمایت از کالای ایرانی) انجام شد.

وی افزود: در بحش حمایت از کالای ایرانی نمایندگان مجلس بر این مساله تاکید کردند که معاونت‌ها و ارگان‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد نقش مهمی در این بخش دارند و لازم است بانک‌ها همکاری و تعامل بیشتری با تولیدکنندگان ایرانی داشته باشند و سازمان امور مالیاتی و گمرک در بخش واردات و صادرات نقش زیادی در تحقق شعار امسال دارند.

نایت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مطرح شدن طرح‌هایی مانند طرح بانکداری اسلامی، اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده و لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این جلسه، گفت: لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نوبت طرح در صحن مجلس است و حداکثر هفته آینده در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به طولانی شدن زمان جلسه و عدم بیان نقطه نظرات برخی نمایندگان مجلس و مسئولان وزارت اقتصاد، مقرر شد، جلسه دیگری اوایل اردیبهشت ماه با وزیر اقتصاد و معاونان وزارتخانه برگزار شود.

موسوی لارگانی همچنین به جلسه فردای کمیسیون اقتصادی با رئیس کل بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: جلسه فردا با هدف بررسی مسائل ارزی و بخشنامه‌های ارزی اخیر بانک مرکزی تشکیل می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل