بازدید 3763

صدرنشینی با پیشانی طلایی پورعلی گنجی!

کد خبر: ۷۹۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ 16 April 2018

پرسپولیس در جدال صدرنشینی با نماینده قطر در همان دقایق ابتدای بازی به گل رسید که این گل روی خوش اقبالی پرسپولیس و اشتباه مدافع نام آشنای حریف رقم خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، نماینده ایران در گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، برای کسب صدرنشینی و انتخاب بازی مناسب تر در مرحله بعدی باید السد را شکست می داد. پرسپولیس در بازی رفت و در دوحه با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف قطری شده بود. با این وجود پرسپولیس در همان دقایق ابتدای این بازی و در دقیقه 2 نیمه اول روی یک ارسال تیز از جناح چپ به گل غیرمنتظره ای رسید، گلی که بخت و اقبال در به ثمر رسیدن آن نقش داشت.

محمد انصاری که در این بازی در پست دفاع چپ بازی می کند در ابتدای بازی و روی یک حمله توپ کات دار و محکمی را با ارتفاع کم به شش قدم فرستاد. توپ ارسالی انصاری در حالی که علیپور و سیامک نعمتی دو مهاجم پرسپولیس در شش قدم برای زدن آن حرکت کرده بودند با سر شیرجه ای پورعلی گنجی مدافع ملی پوش و ایرانی السد به تور دروازه حریف قطری چسبید تا احیانا رسانه های قطری حرف و حدیث های زیادی بسازند.

پرسپولیس با این گل که شانس و اقبال هم در به ثمر رسیدن آن نقش داشت به سوی صدرنشینی قدم برداشت تا در مرحله بعدی با حریفی به مراتب بهتر مواجه شود. دیدار با الجزیره امارات بی تردید برای پرسپولیس بهتر از بازی با الاهلی عربستان است چرا که بازی با نماینده عربستان به معنای انجام دو بازی در زمین بیطرف است و کم مهره بودن قرمزها هم کار را سخت تر می کرد. سرخ های ایرانی برای حفظ صدرنشینی از هدیه ای که از سوی مدافع ایرانی به آن ها داده شد ، با شانس و اقبال مراقبت کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها