بازدید 2790

رضایت کامل پرسنل بانک صادرات استان فارس از خدمات بیمه سرمد

کد خبر: ۷۹۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 16 April 2018

به تازگی اعضای هیئت مدیره بیمه سرمد دیداری را با مدیریت بانک صادرات استان فارس داشتند که در این دیدار مدیریت بانک صادرات استان فارس از رضایت صد در صدی پرسنل بانک از خدمات بیمه سرمد در این استان خبر داد.


به گزارش تابناک اقتصادی، در مورخه 22 فروردین ماه 1397 اعضای هیئت مدیره بیمه سرمد دیداری را با مدیریت بانک صادرات استان فارس داشتند. در این دیدار که با حضور مجتبی کاتب نائب رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد و علی پور عضو هیئت مدیره این بیمه با عباسپور مدیریت بانک صادرات استان فارس برگزار شد، هر دو طرف در راستای گسترش و توسعه همکاری های مشترک میان بانک صادرات و بیمه سرمد، بر تعامل بیشتر و بهتر و همچنین ارتباط و تعامل دو سویه و مناسب میان روسای شعب بانک و مدیر بیمه سرمد استان فارس تاکید داشتند.


عباسپور مدیر بانک صادرات استان فارس ضمن اعلام رضایت حداکثری پرسنل این بانک از خدمات بیمه سرمد در این استان اظهار داشت: بانک به واسطه خدمات و سرویس دهی مناسب بیمه سرمد همواره در کنار این بیمه خواهد ماند و متقابلاً حاضر است تا خدمات ویژه ای را به مشتریان بیمه سرمد ارائه نماید.


رئیس هیات مدیره بیمه سرمد نیز گفت: ما در خدمت مشتریان ویژه خود هستیم و همواره در کنار انها خواهیم ماند و سعی داریم تا امنیت را برای انها بوجود بیاوریم. وی ادامه داد: یکی از این مشتریان ویژه ما بانک صادرات ایران می باشد که دارای بیشترین تعداد نیروی انسانی در بین بانکهای کشور است.


در پایان این دیدار، علی نژاد مدیر بیمه سرمد در استان فارس اطمینان خاطر داد که نمایندگان این استان، امور بیمه ای مشتریان بانک صادرات را به نحوه شایسته پیگیری نمایند. مجتبی کاتب نیز وعده داد تا نظارت دقیقی را بر این موضوع داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار