بازدید 4839
۳

برانکو:شاید دوباره سرمربی تیم ملی ایران بشوم

کد خبر: ۷۹۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 16 April 2018

سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه و رویارویی مجدد با پرتغال در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: قطعاً ایران در گروه دشواری قرار گرفته و با توجه به همگروهی با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش کار آسانی در پیش ندارد. با این حال در جام جهانی تیم ضعیف وجود ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ گفت: شاید 20 سال پیش شما می‌توانستید تیم ضعیفی در این مسابقات پیدا کنید، اما اکنون تیم ضعیفی نمی‌توانید ببینید چون تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها اکنون حرفه‌ای‌تر شده‌اند، جدی کار می‌کنند و به لحاظ فوتبالی پیشرفت کرده‌اند. این بدین معناست که در جام جهانی هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد. اگر با جام جهانی قبلی مقایسه کنید، ایران با آرژانتین بازی کرد و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و این یعنی اینکه هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا از تیم‌های کرواسی و ایران در جام جهانی 2018 حمایت خواهید کرد»، گفت: بله، ما (کرواسی) با جاه‌طلبی پا به روسیه خواهیم گذاشت چون واقعاً تیم خوبی داریم، تیمی که بازیکنان آن چهار سال کنار هم بازی می‌کنند و شاید این آخرین شانس آنها برای انجام کاری خاص در سطح جهانی باشد. من به زلاتکو دالیچ و کاری که او می‌کند، ایمان دارم چون کار او را می‌شناسم. درست است که در جام جهانی هیچ تضمینی برای موفقیت نیست، اما اطمینان دارم که او هر کاری که از دستش ساخته بوده برای آماده‌سازی تیم انجام داده است. با این وجود همه چیز بسته به شرایط دارد و اینکه بازیکنی مصدوم نشود. تفاوت تیم‌ ملی ایران و کرواسی نیز در همین است چون ایران فرصت بیشتری برای آماده‌سازی داشته است، این در حالی که تیم دالیچ 25 روز پیش از شروع جام جهانی اردوی آماده‌سازی خود را آغاز می‌کند.

برانکو در پایان در خصوص آینده حرفه‌ای خود و احتمال بازگشتش به روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی ایران گفت: در فوتبال نمی‌توان حدس زد که چه اتفاقاتی خواهد افتاد. امروز یک نفر پادشاه است و فردا ممکن است سرنگون شود. هر چیزی ممکن است، رخ دهد. من به پرسپولیس آمدم چون پرسپولیس باشگاهی پرطرفدار بود و می‌دانستم که ارتش سرخ چیست و بیش از 40 میلیون هوادار دارد. به همین خاطر به اینجا آمدم و از کار در پرسپولیس لذت می‌برم و می‌خواهیم این را به هواداران‌مان هم نشان دهیم. با این حال هر چیزی ممکن است در آینده رخ دهد. باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود و نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. شاید دیدید زلاتکو دالیچ به یکباره به رئال مادرید رفت یا سر از پرسپولیس سر در آورد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خدا نکند برانکو به تیم ملی ما برگردد. همان یکبار که آن افتضاح دو دستگی بی بازیکنان و رقابت و دعوای کریمی- دایی پیش آمد کافییست.
لازم نکرده
برانکو جان این اظهارات شما اگر به گوش کارلوس برسد که حتما هم می رسد تمرکز او را به هم می ریزد، در آستانه جام جهانی خوبیت ندارد برادر من... در هر صورت منتظر باش تا کی روش حسابی از خجالتت دربیاید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان