کد خبر: ۷۹۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 16 April 2018
قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازاریابی و فروش گفت: با حذف موارد غیرضروری و موانع و بازنگری درفرآیندها، سرعت فروش خودرو در شبکه نمایندگی‌ها را افزایش می‌دهیم.

به گزارش سایپا نیوز؛ سیدعلیرضا محمودی اظهار کرد: باتوجه به برنامه گروه سایپا برای افزایش تولید در سال جاری، سرعت بخشی به فرآیند فروش و پاسخ گویی به نیاز‌های مشتریان را در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی معرفی نمایندگی‌های برتر استانی به صورت ماهیانه را در کنار اقدام‌های دیگر نظیر توانمندسازی کارکنان شبکه فروش، ارتقای انگیزه و توسعه شبکه، پاسخ گویی به مسائل و مشکلات شبکه نمایندگی‌ها و اجرای طرح فروش استانی برای تامین نیاز‌های منطقه‌ای را از جمله اولویت‌های بازاریابی و فروش سایپا در سال ۹۷ عنوان کرد.
به گفته محمودی گروه سایپا تلاش می‌کند شأن و جایگاه شبکه نمایندگی‌های فروش را ارتقا داده و در خصوص توانمندسازی نمایندگی‌های فروش برنامه ریزی کند.

محمودی در ادامه از ایجاد انضباط مالی و شفافیت در حوزه فروش و بازاریابی هم سخن گفت و افزود: یکی از شعار‌های مهم سایپا در سال جاری استقرار خرد مالی و انضباط اقتصادی است که حوزه بازاریابی و فروش نیز در این زمینه اقدامات خود را آغاز کرده است.

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: تلاش سایپا بر سیاست گذاری در عرصه فروش و خدمات پس از فروش با استفاده از تجربه و نگرش نمایندگی‌ها است و در این راستا و در یک سیاست اصولی به دنبال منافع مشترک با نمایندگی‌ها بوده و در این مسیر خود را موظف به رفع موانع و تسهیل همکاری با شبکه می‌داند.
اشتراک گذاری
روی خط سایت ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: