بازدید 2250

فردا آغاز همایش بین‌المللی پزشکی آکادمیک ایران

کد خبر: ۷۹۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 16 April 2018

همایش بین‌المللی پزشکی آکادمیک ایران از سوی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی و با همکاری دانشگاه های آکسفورد و کمبریج و پژوهشکده علوم و فناوری های پزشکی دانشگاه شهید بهشتی از فردا سه شنبه 28 فروردین در سالن همایش های بیمارستان فرهیختگان آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز، 28 فروردین جاری در مقدمه برگزاری این همایش یک دوره یکروزه آموزشی برای رزیدنت ها، فلوها و همه پزشکان علاقه مند جهان با موضوع بیماری های مغز و اعصاب، عفونی و گرمسیری و غدد و اطفال ارائه می شود که شرکت کنندگان در پایان، گواهی شرکت از دانشگاه آکسفورد دریافت می کنند.

همه دانشجویان پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران می توانند بصورت رایگان در این همایش شرکت کرده و از امتیازات آن شامل دریافت امتیاز بازآموزی و گواهی شرکت از سوی دانشگاه آکسفورد استفاده کنند. اعضای هیات علمی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور هم با ٥٠ درصد تخفیف پذیرش می شوند.

بیش از 20 تن از استادان عالی‌رتبه دانشگاه های آکسفورد و کمبریج و دانشگاه های کشورمان در این همایش سخنرانی می کنند.

نخستین همایش بین‌المللی پزشکی آکادمیک در ایران ۲۹-۳۱ فروردین در سالن همایش‌های بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران با حضور استادان برجسته پزشکی دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج برگزار می‌شود. این همایش برای گروه های هدف شامل متخصصان داخلی، غدد، مغز و اعصاب، عفونی و سم شناسی و علاقه مندان بوده و امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت دارد. علاقه مندان برای ثبت نام در این همایش به وب سایت www.academicmedicine.ir مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل