بازدید 4026

برف و باران هوای تهران را پاک کرد

کد خبر: ۷۹۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 16 April 2018

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: نتایج پیش بینی کیفیت هوا برای امروز ( ۲۷ فروردین ماه)نشان دهنده برقراری شرایط کیفی هوای سالم در پایتخت است. این شرایط کمابیش فردا ادامه دارد و برخی ساعات به ویژه صبحگاه همراه با وزش باد نسبتا شدید و بارندگی خواهد بود.

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر میانگین کیفیت هوای تهران با شاخص ۵۰ در شرایط پاک قرار دارد، اظهار کرد: نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا برای امروز (۲۷ فروردین) نشان دهنده برقراری شرایط کیفی هوای سالم در پایتخت است. این شرایط کمابیش فردا (۲۸ فروردین ماه) ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود وضعیت کیفیت هوای اکثر مناطق شهر تهران تا فردا در شرایط سالم قرار داشته باشد.

این کارشناس شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار کرد: به تدریج در روز چهارشنبه (۲۹ فروردین ماه) از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد و برای برخی ساعات وزش باد موثربه بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه و بارش پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: دمای تهران طی دو روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

شهبازی در پایان گفت: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با برقراری شرایط جوی ناپایدار طی امروز بارش باران و وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متربرثانیه از سمت نواحی غربی - جنوب غربی در برخی ساعات انتظار می رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی