بازدید 2007

احتمال بارش برف بهاری در پایتخت

کد خبر: ۷۹۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 16 April 2018

سازمان هواشناسی اعلام کرد از اواخر وقت امشب همزمان با کاهش بیشتر دما بارش برف بیشتر مناطق کوهستانی استان های کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران را سفید پوش خواهد کرد.

به گزارش مهر، براساس اعلام سازمان هواشناسی، احتمال سفید پوش شدن قسمت شمالی شهر کرج و نوار باریک شمال شهر تهران نیز وجود دارد.

همچنین بارش ها از نیمه شب آغاز شده و تا ظهر فردا ادامه خواهد داشت. این گستردگی سرما و بارش برف در این زمان از سال کم سابقه است.

فردا دوشنبه در جنوب کردستان، کرمانشاه، مرکزی، نیمه جنوبی همدان،تهران،البرز، خوزستان، ایلام، لرستان، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، برخی مناطق به ویژه نیمه غربی اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، بارش باران، گاهی به شکل توفان تندری به شکل رگبار و رعدوبرق و وزش تند باد لحظه ای و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می شود و در مناطق سردسیر و کوهستانی مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، تهران، سمنان، جنوب کردستان، شمال کرمانشاه، شمال و شرق لرستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری برف خواهد بارید.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اعلام این مطلب گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم در منطقه، توصیه می‌شود از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیلها خودداری شود. همچنین با مشاهده سیلاب در مسیرهای عبوری از ورود با خودرو به درون سیلاب خودداری شود، زیرا غالبا به سبب گل آلود بودن عمق سیلاب مشخص نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل