بازدید 4661

خبری از سود ۲میلیون یورویی در قرارداد با آدیداس نیست

کد خبر: ۷۹۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ 15 April 2018

فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به انتقادات گسترده مبنی بر این که برای تامین پوشاک و تجهیزات تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به جای جذب حامی و درآمدزایی باید البسه مورد نیازش را از آدیداس بخرد و هزینه هم صرف کند، این پاسخ را می‌داد که قرار است از درآمد حاصل از فروش پیراهن‌های تیم ملی ۱۵ درصد از آدیداس بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حتی مهدی تاج در گفتگوی زنده با عادل فردوسی‌پور تاکید کرده بود که با همین ۱۵ درصد نه تنها پولی که فدراسیون برای خرید البسه به آدیداس داده جبران می‌شود بلکه یک تا ۲ میلیون یورو هم سود برای فدراسیون به جا می‌ماند.این در حالی است که محمدرضا ساکت با افتخار از راضی کردن آدیداس به گرفتن تخفیف ۷۰ درصدی برای خرید مایحتاج تیم ملی صحبت کرده بود.

هدایت‌اله مببینی، رییس کمیته بازاریابی فدراسیون اما حرف‌های دیگری می‌زند که در تناقض کامل با حرف‌های تاج است و اگر یکی از طرف‌ها را به دروغگویی محکوم نکنیم، بی‌اطلاعی‌شان غیر قابل توجیه به نظر می‌رسد.

ممبینی در گفتگو با رادیو ایران با رد وجود چنین بندی در قرار داد فدراسیون فوتبال و آدیداس تاکید کرد: “من به عنوان مسئول کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون می‌گویم این موضوع درست نیست. تنها نکته واضح این است که به دلیل اشتیاق فراوان ما برای عقد قرارداد، محدودیت زمانی و این که آدیداس نمی‌خواست لباس‌هایش را به همین راحتی وارد بازار کند قرار شد این لباس‌ها با ۷۰ درصد تخفیف به ما تحویل داده شود.” 

ممبینی در پایان صحبت های خود از اصرار و اشتیاق فدراسیون فوتبال برای عقد این قرارداد گفت: “این شرکت آلمانی تمایلی به عقد قرارداد نداشت اما با پافشاری ما در نهایت مسئولان آدیداس رضایت دادند.”

فدراسیون فوتبال چندی قبل این قرارداد را میهن پرستانه دانسته بود و اعلام کرده بود از عقد چنین قراردادی شرمسار نیستند. بعد از صحبت‌های هدایت ممبینی، به نظر می‌رسد در فدراسیون فوتبال عده‌ای حرف درست را به مردم نمی‌گویند. تنها راه تشخیص راست از دروغ، بررسی اظهارات مدیران فدراسیون در گذر زمان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر