بازدید 5310

قلعه نویی درباره دلار به مرحوم هاشمی رفسنجانی چه گفت؟

کد خبر: ۷۹۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 15 April 2018

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به این پرسش که آیا تغییر قیمت دلار در وضعیت تیم ذوب‌آهن هم تأثیر خواهد گذاشت یا خیر؟ با خاطره اش با آیت الله هاشمی اشاره کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی در باره افزایش عجیب نرخ ارز گفت: این یک حقیقت است و ارز در زندگی آدم‌ها تأثیر می‌گذارد. دنیا مثل یک دهکده جهانی است. من این حرف‌ها را به مرحوم هاشمی رفسنجانی هم زدم. دنیا یک دهکده جهانی شده است و ما هم اگر در این دهکده براساس منافع کشورمان عمل نکنیم عقب خواهیم ماند. مملکتی که در هشت سال 800 هزار میلیارد درآمد داشته است نباید چنین وضعی داشته باشد.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: خودشان می‌گویند زیر سه میلیون خط فقر است و بعد نگاه کنید وضع جوانان کشورمان چطور است. قطعاً ارز در فوتبال ما تأثیر دارد. من واقعاً خوشحالم که استقلال بازیکنی مانند تیام را آورده است. این یک فرصت برای باشگاه‌های ماست، نه تهدید. خوشبختانه الان نگرش به فوتبال تغییر کرده و به آن به چشم یک فرصت نگاه می‌شود. فکر می‌کنم در یک سال گذشته وضعیت بهتر شده است. الان نگاه کنید درآمدی که پرسپولیس،‌ استقلال و تراکتورسازی دارند چقدر به آنها کمک می‌کند. در حال حاضر قیمت ارز در زندگی همه تأثیر می‌گذارد نه فقط در فوتبال.

Image result for ‫قلعه نویی + هاشمی رفسنجانی‬‎

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار