بازدید 10205

تحریم سوئیفت توسط غول تکنولوژی روسیه!

بنا بر گزارش های منتشر شده، شرکت رزتک به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال روسیه در صنعت تکنولوژی از این پس از سیستم داخلی مشابه سیستم خدمات انتقال پول بین بانکی سوئیفت استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۷۹۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 15 April 2018

تحریم سوئیفت توسط غول تکنولوژی روسیه!بنا بر گزارش های منتشر شده، شرکت رزتک به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال روسیه در صنعت تکنولوژی از این پس از سیستم داخلی مشابه سیستم خدمات انتقال پول بین بانکی سوئیفت استفاده خواهد کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، این شرکت اعلام کرده است که برای امن تر کردن نقل و انتقالات پولی خود از این به بعد از سیستم روسی نقل و انتقالات پیام های مالی ''SPFS'' استفاده خواهد کرد. به گفته ی شرکت رزتک، ''زیرساخت های دیجیتال (این سیستم داخلی) به مبادله ی اطلاعات در حالت رمز گذاری شده (که خطر مداخله ی خارجی در سیستم و احتمال حمله ی هکر ها را کاهش می دهد) کمک خواهد کرد''.

تحریم سوئیفت توسط غول تکنولوژی روسیه!

در این رابطه، ایگور زاویالف رییس شرکت رزتک افزوده است که عبور از سیستم سوئیفت و استفاده از سیستم داخلی نامبرده وابستگی به خدمات بانکی خارجی را کاهش داده و فرصت انتقال اطلاعات بدون استفاده از ظرفیت عاملان خارجی را فراهم می آورد.همچنین، لازم به ذکر است که ماه گذشته ی میلادی شرکت رزنفت روسیه که یکی از بزرگترین شرکت های نفتی در دنیا است اعلام کرد که با کمک گازپروم بانک (سومین بانک بزرگ تامین مالی روسیه) سیستم داخلی SPFS را آزموده است.

در پایان باید اشاره گردد که شرکت رزتک روسیه در سال ۲۰۰۷ و در نتیجه ی ادغام راهبردی برخی شرکت های روسی پراهمیت مانند Kalashnikov Concern، Russia Helicopters و Rosoboronexport به وجود آمد. این شرکت دارای بخش هایی در حوزه ی هواپیمایی، الکترونیک و جنگ افزار است. همچنین، خروج احتمالی روسیه از سیستم سوئیفت پس از اعمال تحریم توسط آمریکا و اروپا علیه این کشور با بهانه ی دخالت روسیه در بحران اوکراین و الحاق کریمه باعث ایجاد برخی نگرانی ها از سال ۲۰۱۴ در میان بانکداران روس شده بود. این در حالی است که در سال ۲۰۱۷ با اتخاذ تدابیر لازم الویرا نابیولینا رییس بانک مرکزی روسیه در نشستی با ولادیمیر پوتین رییس جمهور این کشور اذعان کرد که روسیه خود را برای خروج از سوئیفت آماده کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار