بازدید 2456

ورود مجلس به تاخیر در ساخت پلاسکو / بنیاد مستضعفان و شهرداری تعامل کنند

کد خبر: ۷۹۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 15 April 2018

 

محمدرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عدم هماهنگی مسئولان در ساخت مجدد پلاسکو، گفت: تعلل بیش از این جایز نبوده و کسبه را متحمل هزینه های بسیار می کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سخت گیری شهردار برای ساخت پلاسکو تا حدودی لازم اما اگر به تعلل در ادامه مسیر منجر شود به صلاح نیست، تصریح کرد: با توجه به اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای ساخت این ساختمان باید شرایط لازم و همکاری های مورد نیاز از سوی دستگاه های مختلف از جمله شهرداری صورت بگیرد.

تعلل بیش از این در ساخت پلاسکو تخلف است

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ساخت پلاسکو طبق برنامه ریزی های انجام شده باید قبل از سالگرد آن آغاز می شد، تصریح کرد: تعلل بیش از این در ساخت پلاسکو تخلف بوده و به طور حتم مورد رسیدگی واقع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه طولانی شدن روند آغاز ساخت پلاسکو نشان از سوء مدیریت مسئولان امر است، گفت: متاسفانه سیستم اداری ما درگیر مشکلات عدیده بوده وساخت مجدد ساختمان پلاسکو نیز از بروکراسی اداری به دور نبوده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه ارایه مجوزهای لازم برای ساخت پلاسکو نباید به ایجاد مشکلات بسیار همراه باشد، افزود: درگیری بنیاد مستضعفان و شهرداری بر سر اخذ مجوزهای لازم منطقی نیست از این رو باید با تعامل آغاز این پروژه کلید بخورد.

ورود کمیسیون عمران مجلس به تاخیر در ساخت پلاسکو

رضایی ادامه داد: کمیسیون عمران مجلس به عنوان دستگاه نظارتی با دعوت از مسئولان وزارت راه، بنیاد مستضعفان و شهرداری به بررسی مشکلات پیش روی آغاز پلاکسو ورود خواهد کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: انتظار مردم از مسئولان تسریع در ساخت پلاسکو و ترمیم بناهای مشابه آن است بنابراین تعلل در این حوزه ممانعت کسبه از ساخت مجدد ساختمان های مشابه پلاسکو را در بر خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر