بازدید 2445

شرکت‌های دانش‌بنیان بیمه تکمیلی می‌شوند

کد خبر: ۷۹۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 15 April 2018

دبیر کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان پس از ثبت‌نام در سامانه شبکه نوآوری تهران می‌توانند تقاضای خدمات بیمه درمان تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده ثبت کنند.

به گزارش دانشجو، سید محمد صاحبکار خراسانی دبیر کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی با اشاره به اهمیت سرمایه‌های انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: مهم‌ترین دارایی شرکت‌های دانش‌بنیان، نیروی انسانی آن‌ها است و یکی از مواردی که می‌تواند موجب افزایش رضایتمندی و حفظ نیروی انسانی فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان شود، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به افراد فعال در این شرکت‌ها است.

صاحبکار افزود: در حال حاضر با توجه به مقررات و هزینه‌های موجود، بسیاری از شرکت‌های کوچک و متوسط توانایی ارائه این خدمات را به کارکنان خود ندارند.

دبیر کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: ازآنجایی‌که تدوین و اجرای برنامه‌های حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های معاونت علمی و فناوری است، ایجاد سازوکار مناسب برای رفع این مشکل در دستور کار شبکه نوآوری تهران قرار گرفت و ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی، به‌صورت آزمایشی در دی‌ماه سال ۱۳۹۶ برای شرکت‌های مستقر در استان تهران اجرایی شد که ۵۴۰ نفر تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند.

صاحبکار افزود: با توجه به استقبال شرکت‌ها، در سال ۱۳۹۷ این خدمات به همه شرکت‌های دانش‌بنیان در همه استان‌های کشور ارائه می‌شود.

رئیس مرکز شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: ازآنجایی‌که انعقاد این قرارداد به‌صورت تجمیعی خواهد بود، محدودیتی برای تعداد کارکنان شرکت‌ها وجود ندارد و نرخ حق بیمه هم کاهش‌یافته است.

عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فناوری افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان پس از ثبت‌نام در سامانه شبکه نوآوری تهران (www.Tinet.ir) می‌توانند تقاضای خدمات بیمه درمان تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده در این سامانه از تاریخ ۲۸ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ثبت کنند.
صاحبکار افزود: مدت‌زمان ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی، یک سال شمسی است که از اردیبهشت سال ۱۳۹۷ شروع خواهد شد و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و تعرفه‌های بیمه، می‌توانند به سامانه شبکه نوآوری تهران (www.Tinet.ir) یا سامانه شرکت‌های دانش‌بنیان (www.Daneshbonyan.ir) مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۷۶۲۵۰۰۳۶ و ۷۳۲۵۰۰۳۷ تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل