بازدید 2879

واژگونی مینی‌بوس زائران هندی در گرمسار

کد خبر: ۷۹۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 15 April 2018

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از مرگ یک نفر و مجروح شدن ۲۷ هندی در واژگونی یک مینی‌بوس در نزدیکی گرمسار خبر داد.

یحیایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مینی‌بوس حامل ۲۸ سرنشین بود که از مشهد به سمت تهران در حال حرکت بود و در فاصله بین آرادان به گرمسار واژگون شده است.

وی از اعزام سه تیم امداد و نجات هلال احمر استان به این حادثه خبر داد و افزود: تیم‌های اورژانس و آتش‌نشانی در محل حضور داشتند و به دنبال درخواست اورژانس از هلال احمر بلافاصله سه تیم امداد و نجات به محل اعزام شد.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص وضعیت مصدومان این سانحه اظهار کرد: ۲۷ نفر در این سانحه دچار مصدومیت شدند که همگی به بیمارستان گرمسار اعزام شدند.

همچنین رئیس پلیس راه استان با اشاره به واژگونی این مینی‌بوس به ایسنا گفت: مسافران این مینی‌ بوس هندی بوده و در نزدیکی گرمسار دچار سانحه شدند.

سرهنگ حسن خسروجردی با بیان اینکه متاسفانه در این سانحه یکی از سرنشینان مینی بوس جان باخت ادامه داد: مصدومان به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این سانحه راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روی داده اظهار کرد: کارشناسان عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه را عامل بروز این سانحه ارزیابی کردند.

وی با اشاره به لغزنده بودن محورهای استان و از جمله محور گرمسار سمنان گفت: با توجه به بارش باران در اکثر محورهای استان توصیه می‌شود رانندگان توجه لازم را داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان