بازدید 1687

مفتی اعظم سوریه: متجاوزان بویی از انسانیت نبرده اند

«شیخ احمد بدرالدین حسون» مفتی اعظم سوریه در دیدار با هیأتی از انگلیس گفت دولت هایی که مردم ما را بمباران کردند بویی از انسانیت نبرده اند.
کد خبر: ۷۹۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 15 April 2018

«شیخ احمد بدرالدین حسون» مفتی اعظم سوریه در دیدار با هیأتی از انگلیس گفت دولت هایی که مردم ما را بمباران کردند بویی از انسانیت نبرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شیخ احمد بدرالدین حسون، مفتی اعظم سوریه در دیدار روز شنبه با یک هیأت انگلیسی متشکل از شماری از اعضای مجلس اعیان، اسقف ها، کشیش ها و روزنامه نگاران خاطرنشان کرد: مردم انگلیس باید واقعیت مشکلات و مصایب مردم سوریه که به واسطه تروریسم و سیاست های حمایتی از آنها به وجود آمده، آگاه شوند.

وی با بیان اینکه سوریه به لحاظ دینی و تاریخی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: سوریه نقش مهمی در نشر رسالت های ادیان آسمانی داشته است.

مفتی اعظم سوریه خطاب به هیأت انگلیسی خاطرنشان کرد: شما زندگی مردم سوریه را دیدید و امیدواریم که مشاهدات خود را به دولت هایتان منتقل کنید و از آنها بخواهید به جای نفرت، بذر محبت بکارند.

از سوی دیگر اعضای هیأت انگلیسی با اعلام حمایت و همبستگی با مردم سوریه در مبارزه علیه تروریسم تاکید کردند که مشاهدات خود را از سوریه و وقایع جاری آن به افکار عمومی کشورشان منتقل می کنند.

آمریکا و متحدانش (انگلیس و فرانسه) بامداد شنبه به بهانه حمله شیمیایی در دومای سوریه، این کشور را هدف حملات موشکی و هوایی قرار داد. در این حمله گفته می شود آمریکا ۱۰۰ الی ۱۱۰ موشک به سوریه شلیک کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر