بازدید 11694

درخواست مهاجرت ۱.۵میلیون نفر به استرالیا و کانادا

شرايط و تبليغات به گونه‌اي عمل شده كه حتي مردم عادي و متوسط هم به فكر خروج از كشور از طريق خريد خانه و ويلا شده‌اند و بايد فكري به حال اين موضوع كرد.
کد خبر: ۷۹۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 15 April 2018

روزنامه جوان در باره سیاست جدید ارزی دولت از قول نایب رئیس اتاق ایران و چین نوشت: در شرایط حاضر تصمیمات اتخاذشده منطقی است و هرکس در این‌باره انتقاد دارد، باید راهکار خود را به تناسب وضعیت موجود ارائه بدهد.

وي با بيان اينكه شنيده‌ها حاكي از آن است، هم‌اكنون بيش از 100 هزار نفر در صف اخذ ويزاي سرمايه‌گذاري هستند و چندي پيش نيز اعلام شده بود كه بيش از 1.5 ميليون نفر درخواست مهاجرت به استراليا و كانادا را داده‌اند، گفت: شرايط و تبليغات به گونه‌اي عمل شده كه حتي مردم عادي و متوسط هم به فكر خروج از كشور از طريق خريد خانه و ويلا شده‌اند و بايد فكري به حال اين موضوع كرد.

حريري با بيان اينكه نبايد توقع داشته باشيم منابع ارزي كشور به‌شكل عادي در اختيار قرار بگيرد، افزود: انتقاد اصلي از دولت اين است كه خيلي دير وارد فاز تدافعي شده از 1.5 سال پيش معلوم بود كه احتمال دعواي ترامپ و ايران وجود دارد و نبايد براي عادي جلوه دادن اوضاع اقدامات سختگيرانه را عقب انداخت، به علاوه آمارهاي بانك مركزي به خوبي فرار سرمايه‌ها را نشان مي‌داد.

وي همچنين درباره محدودكردن فعاليت‌هاي صرافي‌ها و تأمين منابع ارزي براي واردات گفت: تعريف صرافي در دنيا با آنچه اكنون در كشور ما جاري است، متفاوت بوده و بنابراين هر چه به سمت شفاف‌سازي پيش برويم و منابع را مديريت كنيم، شاهد كاهش رانت‌ها و كاهش فشار قيمت‌ها بر مردم خواهيم بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۵
آنچه در صدر مطلب آمده راه حل های دیگری غیر از آنچه ذیل مطلب آمده، نیاز دارد. مشکل 1/5 نفر متقاضی ویزا با مشکل صرافی حل نمی شود.
عالی بود
خب البته مشکل توی افکار اندیشه این 1.5 میلیونه
نه سیاست ها
نه اقتصاد
نه امید به زندگی
نه اشتغال
...
این 1.5 میلیونه کلا ناجورن
روزنامه جوان نفرمودن چرا مردم دارن از کشور فرار میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من باختم . بدم باختم . من آبروی کشورم رو بردم . من در خانه داماد سکونت دارم هیچ ننگی از این بالاتر نیست من دارم به قهقرا می رم .. فقط بزارید برم من ( سرمایه )
جالبه کسی به فکر این مهاجرتها و علت ان نیست!!!!!!!!!!!!!!
فکر می کنید..این افرادی که صف بسته اند بروند کانادا از روی دلخوش می خواهند بروند؟؟انقدر اقتصاد کشور را ضعیف کرده اید که نه میشود تولید کرد..نه میشود صادرات کرد.. نه بانکهای خارجی با ما داد و ستد دارند...نه پاسپورت با ارزشی داریم...کلا اقتصاد قفل شده است..ان وقت چرا نباید افراد برای زندگی بهتر به کشورهای دیگر مهاجرت کنند...حالا کانادا نشد جای یگر...در ضمن در سال حدودا 20 الی 30 هزار نفر چینی دارند به سمت امریکا و انگلیس و کانادا مهاجرت می کنند پس با این اوصاف تا الان باید فاتحه اقتصاد چین را خوانده بودیم...لطفا بروید جلوی دزدی ها میلیاردی را بگیرید....
لطفا مسولین از خود سوال کنند چرا این تعداد بفکر مهاجرت هستند
عمده مشکل را همین صرافی ها با تخلیه ارز مملکت ایجاد می کنند. متاسفانه فرار سرمایه را باید بسیار جدی گرفت. وقتی بیشترین آمار گردشگر به ترکیه را داریم یا تمام دکترها عید را در اروپا و آمریکا می گذرانند دیگر چه انتظاری داریم. باید برای ارز مقررات سفت و سختی گذاشت.
نیازی به تبلیغات برای مهاجرت نیست خود مردم دارن وضعو میبینن.
طبق قوانین بین المللی انتخاب محل سکونت از ابتدایی ترین حقوق انسان محسوب می شود و طبیعیست کشورهایی که توانایی مهیا کردن ابتدایی ترین نیازهای شهروندانشان را ندارند نمی توانند با وضع هیچگونه قانون و یا سد مانع خروج شهروندانشان بشوند.
جلوی ضرر را هر موقع بگیری منفعت است ..دلاری که با بدبختی وارد کشور میشود به راحتی خارج میگردد ..برخی از افرادی که مهاجرت کرده اند درآمدی که در ایران دارند بیش از کشور جدید است و در ایران پول در میاورند و در کانادا خرج میکنند . همچنین مهاجرت درسته حق طبیعیه هر فرده ولی نباید بی حساب و کتاب اجازه داد پول از کشور خارج شود ..
متاسفانه دولت موقعی به فکر جاوگیری افتاده که بسیاری زودتر پولها و منابع ارزی رو خارج کرده اند ..با اینحال اقدام مثبتی است .
بمونیم ک چی بشه؟
جناب کجا ثبت نام میکنند تا بنده هم جلای وطن کنم استدعا دارم مرکز نام نویسی دا بصورت گسترده وروزانه اعلام فرمایید تا همگان آگاه شوندباسپاس فراوان
مردم عادی یعنی 500تا800هزار دلار دارن که مهاجرت کنند؟!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی