بازدید 8836
۲

کاهش ۲۷ درصدی مالیات واردات خودرو

کد خبر: ۷۹۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸ 15 April 2018

بر اساس گزارش ۱۱ ماهه عملکرد بودجه، در حالی که مالیات بر واردات ۲۳ درصد رشد کرده است مالیات بر واردات خودرو با ۱.۵ هزار میلیارد تومان تحقق کاهش ۲۷ درصدی داشته است.

به گزارش تسنیم، بررسی گزیده آمارهای اقتصادی مربوط به بهمن ماه 96 نشان می‌دهد، در این مدت 17.6 هزار میلیارد تومان مالیات بر درامد وصول شده است که نسبت به مدت مشابه سال 95با رشد 23 درصدی مواجه شده است.

بر این اساس درامد حاصل از مالیات بر واردات خودرو 1.5 هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به 2 هزار میلیارد تومان درامد سال قبل با کاهش 27 درصدی رو به رو شده است.

بر این مبنا، درامد ناشی از مالیات بر ارزش افزوده نیز 22.5 هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 20 درصدی مواجه شده است. گفتنی است، در این مدت عوارض خروج از کشور نیز رشد 21 درصدی را تجربه کرده است. در مدت مورد اشاره جمع کل مالیاتهای غیر مستقیم نیز 52 هزار میلیارد تومان است که به این ترتیب رشد 19.5 درصدی در این بخش محقق شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
تعرفه های نامعقول موجبات فراهم کردن زیرساخت های غارت .اختلاس بوده .و دقیقا عامل نارضایتی ونا برابری در جامعه است حذف چنین نا عدالتی ها عامل ثبات اقتصا دی خواهد شد
آقایان دولتمردان عزیز اگر خراطی قطعه ای چوب را به قیمت 1000 تومان خریداری و آن را پس از خراطی به وردنه ای تبدیل کند ، و آنرا به قیمت 5000 تومان بفروشد ، پس از کسر 1000 تومان هزینه های تولید (به عنوان مثال) ، معادل 3000 تومان ارزش افزوده ایجاد کرده و بایستی مالیات آن توسط تولید کننده پرداخت شود. درج عنوان "مالیات ارزش افزوده" بر روی صورتحساب های خدماتی که توسط مردم پرداخت میشود ، چه معنی و مفهومی میتواند داشته باشد؟ مگر خدمات هم ارزش افزوده دارد؟ از آن گذشته کارخانجات تولیدی ، در مقابل ارزش افزوده تولیدات خود بایستی مالیات پرداخت کنند. چرا در فاکتورهای فروش خود به فروشندگان جزء ، قلم جداگانه "ارزش افزوده" را منظور میکنند و آنرا از مصرف کنندگان دریافت میکنند؟ محظ رضای خدا یکی از دست اندر کاران پاسخ قانع کننده ای ارائه فرمایند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر