بازدید 11347

«زالوی کثیف» پای میز محاکمه

کد خبر: ۷۹۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰ 15 April 2018

کیفرخواست پرونده معروف به «زالوی کثیف» روز پنج شنبه گذشته در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد صادر شد و بدین ترتیب متهم به قتل دختر شش ساله افغانی، در دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پای میز محاکمه می ایستد.

به گزارش خراسان، پس از انجام تحقیقات تکمیلی در پرونده جنایی معروف به «زالوی کثیف» و صدور قرار جلب به دادرسی از سوی قاضی ویژه قتل عمد، این پرونده اواخر هفته گذشته به شعبه اظهارنظر ارسال شد. نماینده دادستان عمومی و انقلاب مشهد نیز پس از مطالعه دقیق پرونده و با توجه به اقاریر صریح متهم در مراحل بازپرسی و همچنین بازسازی صحنه جنایت که در حضور بازپرس شعبه 208 دادسرا و مقابل دوربین قوه قضاییه انجام شد، از قضات دادگاه کیفری یک خراسان رضوی تقاضای اشد مجازات کرد.

بنابراین گزارش، نماینده مدعی العموم با توجه به این که فعل مجرمانه متهم «ع-الف» موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شده است و همچنین تقاضای اولیای دم، از قضات دادگاه کیفری یک خراسان رضوی خواست، متهم را به قصاص نفس محکوم کنند از سوی دیگر دادیار اظهارنظر، درباره اتهام آزار دختر شش ساله افغانی نیز تقاضای صدور اشد مجازات قانونی را کرده است.

بنابر گزارش خراسان، این پرونده که با دستور قاضی غلامعلی صادقی (دادستان مرکز خراسان رضوی) به صورت ویژه و خارج از نوبت در دستور کار بازپرس ویژه قتل عمد قرار گرفته بود، در کمترین زمان ممکن به نتیجه رسید و با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک ارسال شد. شایان ذکر است هفتم فروردین، مرد متاهل 41 ساله ای که تحت تاثیر وسوسه های شیطانی قرار گرفته بود، دختر شش ساله ای به نام ندا را به منزل مسکونی اش کشاند و او را پس از آزار جنسی به قتل رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل