بازدید 2516

جاده چالوس یک طرفه می‌شود

کد خبر: ۷۹۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 14 April 2018

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن محور هزار و کرج - چالوس از بعد از ظهر امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، ضمن اشاره به جزئیات یک طرفه شدن جاده چالوس از بعد از ظهر امروز، گفت: محور هزار و کرج - چالوس از ساعت ۱۲ امروز از میدان امیر کبیر و از ساعت ۱۳ از سمت هراز بسته خواهد شد. با این وجود ممکن است زمان یک طرفه شدن این محورها با توجه به وضعیت ترافیکی، به تعویق افتد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در همه محورهای مواصلاتی روان است، افزود: بارش باران در اغلب محورهای استان آدربایجان شرقی، مرکزی، قم، خراسان شمالی و زنجان، محور آزادشهر - شاهرود و جنگل گلستان در استان گلستان، ارومیه - سلماس، ارومیه - تبریز در آذربایجان غربی و محور هزار در شرق استان تهران را شاهد هستیم.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وضعیت مه گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی دیگر از محورهای مواصلاتی نیز تصریح کرد: در محور بجنورد - آشخانه و بجنورد - اسفراین در خراسان شمالی، محور اسلام آباد - ماهیدشت، اسلام آباد - کرند غرب در استان کرمانشاه، آزادشهر - شاهرود در استان گلستان، میان‌دوآب - سردشت در آذربایجان غربی، محدوده لاریجان محور هراز، ولی آباد در محور کرج - چالوس و محدوده گدوک در محور فیروزکوه وضعیت جوی همراه با مه گرفتگی است و رانندگان باید نکات ایمنی لازم برای عبور از این محورها را رعایت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر