بازدید 6672

دایی: پس ورزشگاه امام رضا چرا را ساخته اید؟

کد خبر: ۷۸۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ 13 April 2018

سرمربی سایپا معتقد است برگزار نشدن بازی تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا (ع) به نوعی بی احترامی به مردم است.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی در نشست خبری پس از بازی سایپا و سیاه جامگان اظهار داشت: تیم من احتیاج به برد داشت. فشاری که این بازی داشت، در بازی مقابل پرسپولیس روی من نبود. دو بازی دیگر پیش رو داریم و هنوز خودمان را آسیایی نمی‌دانیم. باید دو بازی بعدی مان را ببریم تا آسیایی شویم.

او در ادامه گلایه خود از محل برگزاری بازی را اینطور عنوان کرد: آستان قدس باید همکاری و کمک کند تا تیم‌های مشهدی در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کنند. رسیدن به ورزشگاه ثامن دو ساعت طول کشید. باید به مردم احترام بگذاریم و اگر قرار است که تیم‌های مشهدی در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی نکنند، چرا این ورزشگاه ساخته شده است و مثل یک ماکت می ماند؟

او درباره قراردادش با باشگاه سایپا تصریح کرد: با تیم سایپا قرارداد دارم. برای فصل آینده تیمی جوان را آماده می‌کنیم که شرایط خوبی را داشته باشیم. دایی درباره تعویض مهدی ترابی در نیمه دوم بیان‌ کرد: خوشبختانه بازیکنان جوان و خوبی در ترکیب داریم که باید به آنها میدان بدهیم. خوشحالم که همان بازیکنی که به جای مهدی ترابی وارد زمین شد، هم بازی خوبی انجام داد و هم زننده گل سوم تیم ما بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار