بازدید 6181

سبقت سایپا ازاستقلال وقلعه نویی با گلباران قعرجدولی ها

کد خبر: ۷۸۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ 13 April 2018

شاگردان علی دایی با استفاده از توقف استقلال و ذوب آهن در هفته بیست و هشتم، با نمایشی هجومی و زدن سه گل موفق به پیروزی مقابل سیاه جامگان و صعود به رده دوم جدول شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، سیاه جامگان که هفته قبل با شکست مقابل استقلال سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده بود، امروز هم نتوانست برابر سایپا کاری از پیش ببرد و مقابل تیم جوان علی دایی با سه گل باخت تا علاوه بر لیگ یکی شدن، قعرنشینی‌اش در لیگ هفدهم را هم قطعی کند. سایپا با گل‌هایی که امید خالدی(16)، علی قلی‌زاده(39) و حسین کامیاب(1+90) برابر سیاه جامگان زد، به برد مهمی دست یافت تا 50 امتیازی شود و به رده دوم جدول صعود کند.

علی قلی‌زاده مثل بازی‌های قبل ستاره سایپا بود و بارها با نفوذهای خطرناک خود از جناح راست و بین مدافعان میانی سیاه جامگان موقعیت‌های زیادی خلق کرد ولی او توانست بازی خوبش را با زدن گل دوم و دادن پاس گل سوم تیمش تکمیل کند و مثل همیشه مهره موثر تیم علی دایی باشد.

شرح گل ها
سیاه جامگان 0 - سایپا 1 (دقیقه 16: امید خالدی): ارسال دقیق محمد دانشگر از سمت راست زمین به پشت مدافعان سیاه جامگان را خالدی با تکل و ضربه تمام کننده تبدیل به گل اول سایپا کرد.

سیاه جامگان 0 - سایپا 2 (دقیقه 39: علی قلی‌زاده): قلی‌زاده نفوذ سریعی از سمت راست زمین انجام داد ولی پاس کم‌دقت او از مقابل پای رمضانی عبور کرد و در سمت چپ محوطه جریمه به ترابی رسید که پاس بیرون پای زمینی و تماشایی او را قلی‌زاده در مقابل دروازه خالی سیاه جامگان تبدیل به گل کرد.

سیاه جامگان 0 - سایپا 3 (دقیقه 1+90: حسین کامیاب): پاس قلی‌زاده به سمت چپ محوطه جریمه را کامیاب، بازیکن تعویضی سایپا با شوت محکم زد تا سومین گل این تیم به ثمر برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل