بازدید 5656

سپاهان بازی برده را مساوی کرد و گزینه سقوط شد

کار سپاهان وقتی سخت تر می شود که دو دیدار باقی مانده این تیم برابر استقلال خوزستان و استقلال تهران است که اولی به شدت در پی کسب امتیاز و بقا در لیگ برتر و دومی با تمام قوا در پی کسب سهمیه آسیایی است.
کد خبر: ۷۸۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 13 April 2018

سپاهانی ها در روزی که فرصت های زیادی برای شکست نفت آبادان داشتند اسیر موقعیت سوزی مهاجمان شدند و نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

یه گزارش تابناک ورزشی، شاگردان ابراهیم زاده که خیلی زود از حریف خود پیش افتادند اما مقابل تیم کمالوند افت کردند و با برگشت آبادانی ها تا در نهایت پیروزی سه امتیازی را به تساوی یک بر یک تبدیل کردند تا منصورابراهیم زاده از میان گزینه های سرمربیگری فصل آینده زردپوشان کنار برود.

سپاهانی ها با این مساوی 29 امتیازی شدند تا همچنان خطر سقوط را در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات احساس کنند. کار سپاهان وقتی سخت تر می شود که دو دیدار باقی مانده این تیم برابر استقلال خوزستان و استقلال تهران است که اولی به شدت در پی کسب امتیاز و بقا در لیگ برتر و دومی با تمام قوا در پی کسب سهمیه آسیایی است.مگنو باتیستا در میان بازیکنان نفت آبادان روز بسیار خوبی داشت و اگر این بازیکن در زمین نبود شاید سپاهانی ها می توانستند برنده زمین باشد.

شرح گل ها

سپاهان یک – نفت آبادان صفر( دقیقه 8 ساسان انصاری): انصاری ضربه پنالتی را به سمت راست دروازه سوشا مکانی زد و توانست گل اول مسابقه را به ثمر برساند.
سپاهان یک نفت آبادان یک( 31 کرار جاسم): ضربه پنالتی کرار جاسم بر خلاف جهت حرکت عالمه وارد دروازه شد تا نتیجه به تساوی برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل