بازدید 4882
۲

حفظ رشت در لیگ برتر با برتری علی کریمی برتیم کهکشانی آجورلو

کد خبر: ۷۸۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 13 April 2018

تیم محبوب قرمزپوش شمال ایران موفق شد با گل سه امتیازی سرنوشت ساز نیمه اول، دیدار حیاتی برابر تیم پرستاره تراکتورسازی تبریز را یه سود خود تمام کند و تقریبا تا حدود بسیار زیادی خیال خود را از بقا در لیگ برتر راحت نماید.

به گزارش تابناک ورزشی، این دیدار که یادآور تقابل علی کریمی و مصطفی آجورلو در تیم استیل آذین بود، با برتری سرمربی پرسپولیسی مقابل مدیرعامل سابق و مربی میلیاردی ترکیه ای اش خاتمه یافت تا  ماموریت بقای رشت در همین هفته بیست و هشتم انجام شود و نخستین سرمربیگری اسطوره شماره هشت فوتبال ایران با موفقیت رقم بخورد. تنها گل شاگردان کریمی را در این بازی را محمد غلامی روی پاس عماد میرجوان به ثمر رساند.

در نقطه مقابل آرطغرول ساغلام که با قراردادی نجومی برای نجات تراکتور از نتایج ضعیه گل محمدی استخدام شده بود، به مراتب نتایجی ضعیف تر کسب کرد و هزینه ای سنگین روی دست تراکتور گذاشت.

شرح گل

سپیدرود 1 تراکتورسازی 0 (دقیقه 25، محمد غلامی): اشتباه عارف آغاسی برای دور کردن توپ به پشت محمد غلامی برخورد کرد و زیر پای حسین ابراهیمی افتاد و پاس عرضی ابراهیمی به محمد غلامی در حالت تک به تک گل نخست مسابقه را به ثمر رساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این چطور تیم کهکشانی که تو نیمکتش به زور دو تا بازیکن پیدا میشه تابناک مغلطه نکن
آجرلو از خانواده ورزش و فوتبال ایران نیست.
او به فوتبال تحمیل شده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر