بازدید 2382

گرد و غبار آسمان قزوین را فرا گرفت

وزش بادهای شدید لحظه ای بعدازظهر امروز جمعه اسمان شهر قزوین را با گرد و غبار همراه ساخت و مشکلاتی را برای عابران و رانندگان ایجاد کرد.
کد خبر: ۷۸۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 13 April 2018

وزش بادهای شدید لحظه ای بعدازظهر امروز جمعه اسمان شهر قزوین را با گرد و غبار همراه ساخت و مشکلاتی را برای عابران و رانندگان ایجاد کرد.

به گزارش ایرنا، وزش شدید باد و گرد و خاک دید افقی رانندگان در برخی مسیرهای ارتباطی استان قزوین را کاهش داد.
مهدی اخوندی، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص گفت: این بادها لحظه ای هستند اما شدت آنها نسبتا زیاد بوده و حتی امکان بروز خسارت را نیز دارند.
وی در خصوص سرعت این بادها نیز گفت: میزان سرعت این بادها که هم اکنون در نقاط مختلف استان در حال وزش است پس از ثبت در دستگاه های سنجش فردا اعلام می شود.
آخوندی همچنین گفت: بیشترین میزان سرعت باد که برای ظهر امروز به ثبت رسیده و اطلاعات آن دریافت شده مربوط به بویین زهرا با 49 کیلومتر برسرعت بوده است.
این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: وزش بادهای لحظه ای تا روز یکشنبه در استان قزوین ادامه خواهد داشت اما تفاوت آن با امروز همراه شدن جریانات شمالی و سرد شدن بادهاست.
وی همچنین گفت: در برخی مناطق استان تا روز یکشنبه بارش های رگباری و رعد و برق پیش بینی می شود.
وضعیت جوی استان قزوین را 9 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی