بازدید 4300
۱

اینفوگرافیک: ارابه مرگ داعش در اروپا و آمریکا

کد خبر: ۷۸۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 13 April 2018

هواداران و اعضای داعش طی دو سال اخیر، پس از آنکه منطقه خاورمیانه را با استفاده از تسلیحات اهدایی غربی و عربی به خاک و خون کشیدند، به کشورهای خود بازگشته و آنجا را نیز بی‌نصیب نگذاشتند.

به گزارش تسنیم، داعش طی دو سال اخیر، همزمان با از دست دادن اراضی تحت تصرف خود در عراق و سوریه، به حملات تروریستی علیه اهدافی در مناطق دیگر، از جمله کشورهای غربی روی آورد، حملاتی که اغلب از سوی اعضای پیدا و پنهان داعش و کسانی که پس از شرکت در عملیات‌های تروریستی در خاورمیانه به کشورهای متبوع خود بازگشتند، انجام شده است.

این افراد اغلب در سایه چشم‌پوشی عمدی غربی‌ها در سال‌های گذشته جذب شبکه‌های عضوگیری افراطی فعال در اروپا شده و به خاورمیانه منتقل شدند و هم‌اکنون با بازگشت به موطن خود، دولت‌های غربی را با حملاتی که انتظارش را نمی‌کشیدند مواجه کرده‌اند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
"این افراد اغلب در سایه چشم‌پوشی عمدی غربی‌ها در سال‌های گذشته جذب شبکه‌های عضوگیری افراطی فعال در اروپا شده و به خاورمیانه منتقل شدند"
این جمله با حقیقت مغایرت دارد
این افراد با کمک و سازماندهی غربی ها به خاورمیانه رفتند و حتی از تلویزیون های کشورهایی مثل انگلیس و آلمان، ما شاهد بودیم که برای رفتن تبلیغ می شد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل