بازدید 5042
گزارش

پرسپولیس برانکو بدون ربیع خواه چه شکلی خواهد بود؟

کد خبر: ۷۸۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 12 April 2018

مصدومیت شدید محسن ربیع خواه ممکن است بیش از حد انتظار برانکو به طول بینجامد تا این بازیکن خبرساز مدتی از ترکیب دور بماند و رقیبانش فرصت خودنمایی و اثبات خود را پیدا کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، ربیع خواه با ثبات ترین بازیکن پرسپولیس در سال های قهرمانی بوده است اما هواداران تیم سرخ نسبت به ربیع خواه انتقاداتی داشته اند هر چند کادرفنی بی توجه نسبت به این انتقادات و با نگاه دقیق نسبت به وضعیت این هافبک دفاعی، او را در زمین مسابقه قرار می دهند. ربیع خواه اگر چه به جنگندگی کمال کامیابی نیا و خوش تکنیکی احمد نوراللهی نیست، اما بیش از آن ها مورد اعتماد پروفسور فوتبال ایران قرار گرفته است و حالا محسن با نوع فوتبال ساده، مسئولیت پذیری، سر به زیری و البته تمرین خوب گرفتار بدشانسی شد هر چند برخی از کارشناسان و منتقدان او ، این مصدومیت را خوش شانسی پرسپولیس در آستانه دیدارهای مهم آسیایی می دانند. 

پرسپولیس برانکو بدون ربیع خواه چه شکلی خواهد بود؟

پس از خروج ربیع خواه از ترکیب بازی مقابل پارس جم، میهمان حملات و ضد حملات زیادی را در نیمه دوم طرح ریزی کرد و آنجا فقدان یک هافبک دفاعی که در یک سوم دفاعی باقی بماند، احساس شد البته ربیع خواه یک بازیکن کلاس A و در حد تیم ملی نیست اما از این دست فوتبالیست های به اصطلاح کارگر برای هر تیمی نیاز است. جانشین او یعنی کمال کامیابی نیا ناجی تیم شد و گلزنی کرد و نوراللهی هم به اوج برگشته است. 

حالا در بازی با السد که مهره های هجومی خیلی خوبی هم دارد، برانکو باید به کمال و نوراللهی دل خوش کند هرچند فرضیه دیگر، حضور حسین ماهینی در ترکیب است، او بازی قبل را با توجه به مصدومیت از دست داد و حالا امکان دارد پس از یک بازی استراحت، به میادین برگردد و باتوجه به عملکرد خوب محرمی، انصاری و شجاع و بی بدیل بودن سیدجلال حسینی، جایی در خط دفاع نخواهد داشت و شاید به عنوان هافبک دفاعی در زمین مسابقه حاضر باشد.

البته احتمالا بازی با السد تنها دیداری نخواهد بود که ربیع خواه در آن حضور نخواهد داشت چرا که مسئله مشخص، مصدومیت شدید این بازیکن در اثر برخوردی است که در بازی روز گذشته پیش آمد. هواداران پرسپولیس و کادرفنی این تیم منتظرند تا خبر موثقی در این خصوص از زبان پزشک تیم پرسپولیس، انتشار یابد تا وضعیت این بازیکن خوش اخلاق مشخص شود.او در حال حاضر در مطب دکترکیهانی به دنبال اطلاع از میزان مصدومیت رباط پایش است .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار