بازدید 14367
۱
سوژه

آیا پنالتی رئال مادرید، مقابل یووه درست بود؟+عکس

کد خبر: ۷۸۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۸ 12 April 2018

رئال به لطف یک پنالتی بحث برانگیز و جنجالی که منجر به گل دقیقه 97 رونالدو شد، توانست یوونتوس را حذف و راهی نیمه نهایی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، یوونتوس در بازی امشب دست به کار بزرگی زده بود و شکست 3-0 بازی رفت را با زدن سه گل به رئال تا دقیقه 95 جبران کرد اما اعلام یک پنالتی روی لوکاس واسکز توسط مایکل اولیور(داور بازی) ورق بازی را برگرداند. یوونتوسی ها به شدت نسبت به این صحنه معترض بودند و حتی بوفون به دلیل اعتراضات شدید اخراج شد.

نظرات کارشناسان در مورد این پنالتی متفاوت است. ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس این صحنه را پنالتی نمی داند ولی کارشناس داوری اسکای اسپورتس بی احتیاطی بن عطیه و دست گذاشتن او روی پشت مهاجم رئال را مستوجب پنالتی دانست.

او به خبرنگاران گفت:« زجر زیادی کشیدیم و این تجربه خوبی شد برای آینده. از این بازی درس خوبی گرفتیم. در فوتبال کسی چیزی به شما هدیه نمی دهد و باید تا دقیقه آخر جنگید. امشب می توانستیم گل های زیادی بزنیم ولی یوونتوس و بوفون بسیار خوب کار کردند. با این وجود معتقدم ما به شایستگی صعود کردیم.»

پنالتی:« اصلا نمی فهمم که چرا یوونتوسی ها آنقدر اعتراض داشتند. صد در صد پنالتی بود. اگر روی لوکاس پنالتی نمی شد، او خودش کار را تمام می کرد. هنگام زدن ضربه هم خیالم آسوده بود و مطمئن بودم که گل می زنم. حالا در نیمه نهایی هستیم و امشب ثابت شد در فوتبال هر اتفاقی ممکن است. امیدوارم از این بازی برای آینده درس گرفته باشیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آخه دیگه پنالتی از این واضح تر !؟ کم مونده بود بن عطیه سوار واسکز بشه دیگه ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی