بازدید 2690

انتقاد نماینده بروجرد از افزایش عوارض ورود دام

کد خبر: ۷۸۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵ 11 April 2018

 

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: به دلیل مشکلات، عوارض جدیدی در شهرداری بروجرد وضع شده است. قرار نیست تاوان تخلفات و ضعف و سوء مدیریت شهردار قبلی را مردم بروجرد پرداخت کنند.

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در تذکری شفاهی به وزیر کشور در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: لطفا به داد شهرداری بروجرد برسید چرا که وضعیت مناسبی ندارد، به دلیل مشکلات، عوارض جدید وضع شده است. شورای شهر بروجرد عوارض ورود دام به شهر بروجرد را افزایش داده است در حالی که در این شرایط بد اقتصادی این اقدام مناسبی نیست. به این مساله باید رسیدگی شود و از هرگونه افزایش عوارض در شهرداری بروجرد باید جلوگیری شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: باید به شهرداری کمک شود تا از این شرایط بیرون آید و از محل اعتبار ملی باید به شهرداری کمک شود. بحث پل دانش‌آموز در شهرداری بروجرد به دلیل مشکلاتی که دارد در حال تبدیل شدن به یک اثر تاریخی است. آقای رحمانی از طریق استاندار محترم به داد شهرداری و پروژه‌های آن برسید.

وی در پایان بیان کرد: قرار نیست تاوان تخلفات و ضعف و سوء مدیریت شهردار قبلی را مردم بروجرد پرداخت کنند. دستگاه‌های نظارتی در وزارت کشور باید رصد کنند بر روی عملکرد شهرداری گذشته و با متخلفین برخورد کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان