بازدید 22516
۸
خبر

افشین پیروانی پنج سال ازحضور درفوتبال محروم شد؟!

خبر می‌رسد که کمیته اخلاق به این نتیجه رسیده که این فرد که پیش از این سرپرست تیم ملی فوتبال ایران بوده، به دلیل گرفتن پول از اسپانسر و برداشتن بخشی از پاداش‌های تیم ملی با محرومیت پنج ساله روبه‌رو شود!
کد خبر: ۷۸۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 11 April 2018

شنیده های موثق حکایت از دردسر جدید برای سرپرست تیم پرسپولیس دارد و گفته می شود این چهره سرشناس سرخ ها بخاطر تخلفی که در زمان سرپرستی تیم ملی مرتکب شده بود، از سوی کمیته اخلاق با محرومیت سنگین روبرو شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در روزهای پایانی سال و پس از طرح انتقادهایی از سوی پیروانی علیه مدیران ارشد فدراسیون و همراهی وی با علی کریمی،  او برای توضیح پاره‌ای از مسائل به کمیته اخلاق احضار شد. پس از گذشت مدتی از این اتفاق، حالا خبر می‌رسد که کمیته اخلاق به این نتیجه رسیده که این فرد که پیش از این سرپرست تیم ملی فوتبال ایران بوده، به دلیل گرفتن پول از اسپانسر و برداشتن بخشی از پاداش‌های تیم ملی با محرومیت پنج ساله روبه‌رو شود!  این حکم بسیار سنگین و غیرمنتظره از سوی کمیته اخلاق صادر شده و فدراسیون فوتبال باید آن را به صورت رسمی اعلام و ابلاغ کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
اگه واقعا پول بالا کشیده بهتر است که. ستورانش را و یا پولهای بالا کشیده شده را ازش بگیرند پنج سال محرومیت زیاد مهم نیست اصل قضیه مبلغ است .البته خدا می داند ما که از چیزی خبری نداریم
خر و پف پول پرستهای ایران: خوررررررر، پووووووووول
جالبه که از اون زمان حالا بیادشون اومده. مثل تخلفاتی سیاسی که وقتی کسی خلاف میلشون رو میکنن.
منظورتان این است که فدراسیون فوتبال از چنین تخلفی اطلاع داشته و موضوع را مخفی نگه داشته تا زمانی که آقای پیروانی انتقاد کرده بعضی مسائل را افشا کرده ، فدراسیون هم متقابلا دریافت رشوه و‌اختلاس آقای افشین پیروانی را علنی کرده است ؟؟؟!!!!!
واقعا که ...
سلام علیکم ورحمه اله وبرکاته بعضیها چقدر اخلاق اسلامی دارند ... صلی اله علیهم . افشین پیروانی در زمانی که سرپرست تیم ملی بوده فلان اشتباه را کرده .... و حالا محکوم شده به .... چرا ؟ چون امروز همراه با علی کریمی به فرزندان رسول اله در فوتبال انتقاد کرده !!! اقایان تا قبل از این انتقاد مرده بودند که به پیروانی بی اخلاق درس اخلاق بدهند ؟! حیف که ادرس رسول اله را ندارم وگرنه از ایشان استدعا ی فرزندانه می کردم که حتما در کلاس درس فدراسیون فوتبال برای یادگیری اخلاق اسلامی شرکت جدی نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
مرد حسابي پيغمبر حرمت داره چرا اسم ايشان مياري
پیروانی یا نجفی فرقی نمیکند هر که با فساد در افتاد ور افتاد
فقط میخوان زور بزنن یه عده که ازشون انتقاد میکنن رو بیارن پایین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها